En tvåa för tre!

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Håkan - 31 maj 2010 18:39

För den här månaden.. Har nu suttit och ätit

i 1 timme... Ska det vara, så ska det vara!

Levergryta.. Så jävla gott.. Men nu är jag nästan

helt svimfärdig av mättnadskänslan..

Har legat och rapat o småfisit i min grop..

Hade jag kunnat fly från mitt eget rövhål hade

jag gjort det med engång.. Jag lovar!


Jag har alltså hunnit med att äta, duscha, diska,

gått ner till Konsum och kiosken för att hämta ut mitt

paket med tomma dvd skivor som äntligen kom idag.

Har även lyckats se någon naken av misstag sedan jag

kom hem .. Typiskt mej!!! Ska då alltid lyckas med

något! Nog om det!


Just nu dricker jag mitt varma kaffe

i min 40 gradiga vindsvåning  

Nästan gjort för en tur till akuten..

Hm.. Har ju glass i frysen, skulle smaka gott!


För övrigt har dagen varit bra.. Jobbat men har ändå

fått njuta lite av den varma solen..

Har varit kanon väder idag.


Nej, nu har jag inget mer att skriva..



Ha en skön kväll...

Av Håkan - 31 maj 2010 11:46

Sommar och sol, ja, nu är det sommar! Imorgon är det första Juni och det är ju en sommar månad. Har just nu rast och sitter i "sinnenas trädgård", kunde inte fota allt pga att det sitter folk här.. Blir nog fint när alla blommor och andra växter har blommat ut. Det är en mycket varm o fin dag..

 

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards