En tvåa för tre!

Alla inlägg under juli 2011

Av Håkan - 1 juli 2011 19:30

Men nära var det... Att jag bara stendog!

Nu är iaf träningen avklarad för den här veckan och

ingen är gladare för det än jag. Det är på tok för varm o träna

nu igentligen, passar bättre höst och vintertid!

Blir nog inte mycket mer aktiviteter idag, snart slår en dreglande

trötthet till... Ganska vanligt när jag har tränat (Man är ju inte 20 längre).


Hade varit skönt o kramats lite...


Ni som har någon att kramas med,

se till och gör det riktigt ordentligt ikväll.



 

Kram från mig...

Av Håkan - 1 juli 2011 12:52

Ja, jag kom inte på någon mer passande rubrik!

Men självklart är jag chockad... Helvete vad tiden går!!

Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har panik, försöker leva

precis just nu i denna minut... Men va fan, nu är det snart en ny minut!

I går fick jag min första solbränna.. Och den känns!

Jävlar, att en "Man" kan bli så jäkla röd!? Vad har hänt med mitt pigment?

Hade för mig att när man blir "gammal" så blir man brunare!?


Lögn i helvete!


Idag ska jag tydligen iväg och träna igen... Oj, oj!

Någon som har ett superpiller? Med övernaturligt

uppiggande substanser?


Var och tränade i Måndags, så jag vet vad jag har att vänta..

Ren jävla tortyr! Man ska igentligen inte träna på

Sommaren, om man vill uppleva pensionen.

Nåja, får väll ta det lite lugnt idag (Säkert)!


Mulet idag igen, ingen överraskning där inte..

Är riktigt besviken på den här sommaren hittills.


Nej, har inget glatt att skriva om så jag säger:


 

Tack o hej!

Ha en fin dag...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards