En tvåa för tre!

Alla inlägg under juli 2010

Av Håkan - 31 juli 2010 16:30

  Tippar på att det snart blir regn!!!!!

Jag blir så trött!  

Av Håkan - 31 juli 2010 13:53

Det var fan på tiden! Har varit riktigt dåligt

väder nu i några dagar men det verkar spricka upp nu  

Har suttit och översatt lite men nu ska jag försöka

göra mig i ordning lite.. Planerat en liten utgång ikväll!

Lite små sugen på lite fest!


Sista inlägget för den här månaden...


Inte klokt vad tiden går.. Redan Augusti imorgon!?

Nästan så man får lite ångest!

Ja, ja det är inte så farligt, har 2 veckor semester

kvar så det är okej!


Nej, dags att inta duschen en sväng..


Ha en fin dag...

Av Håkan - 30 juli 2010 11:06

Förbannat säger jag bara.. Någon har förbannat

min semester! Ger mig fan på att det är Thomas

som springer runt på jobbet och gör regndans nu

när hans semester är slut! Något som förvånar mig

mer är att det tycks vara en trend att som 15 år

åka runt och väsnas bara för att se vem som blir blötast!

Klockan 03.25 i natt/morse var det någon stackare som

tydligen inte hade lyckats blivit blöt nog..

Vad är det för nöje i att stå i spöregn och spinna så mycket

man kan på en våt gräsmatta? Är man inte då orolig för att

få riktigt mycket med stryk? Eller är de det man hoppas på?

Har man så mycket hormoner i kroppen när man är 15 så

man helt enkelt inte kan låta bli?


I sånna fall skulle jag starkt rekommendera följande:


En stor tub handsalva, en rulle hushållspapper och

en riktigt sjuk porrfilm.


Då gör man sig av med energi vill jag lova och vi

"griniga" lättväckta gubbar får vår skönhetssömn.


(Håkan glömmer att själv har varit 15)


Utan handsalva.. Besökte jag skolsyster

för att få något som hjälpte mot handflådd hud.

Körde moppe och irriterade folk, det gjorde jag ändå.


Nej.. Vid närmare eftertanke så finns det nog inget som hjälper!

Den enda hjälpen är att man bara är 15 engång i livet..

Man kan se tillbaka och skaka på huvudet.. Tacka gud för det!


Tack o hej...


Av Håkan - 29 juli 2010 11:35

Som många säkert redan har räknat ut så

var det en omöjlighet för mig att göra ett inlägg igår  

Var soffliggare hela dagen/kvällen igår efter en mycket

rolig kväll i Parken.. Wolf och The Haunted stod för musiken,

missade tyvärr de andra banden eftersom vi inte kom ner

fören efter kl. 22.00  

Nackdelen var att man bara fick dricka öl fläckvis på området!?

Så efter några misslyckanden med att smuggla med ölen

man köpt till de "Förbjudna" områdena, så bestämde jag mig

för att vackert stanna kvar och dricka färdigt på rätt plats!

Pinsamt att vid en ålder av 32 åka fast med en ölflaska nertryckt

i byxorna och en ordningsvakt som besviket skakar på

huvudet åt dig!


Man blir aldrig riktigt vuxen nej...


Inte lika mycket folk i Parken i år tyvärr..

Fan förra året var det ju fullt..

Kan tänka mig att det var Sabaton som drog folk förra året.


Men Wolf och The Haunted var kanon att se..

Missade ju Wolf förra året!


När det var slut i Parken drog vi till Kanten den sista timmen

eftersom de inte stänger fören kl. 3.00


Även om min dag igår minst sagt var "Jobbig"

så hade jag en jäkligt rolig kväll!




 


   


   


   


   


   


   


   


   


          


Hade hoppats på lite bättre bilder men att ta kort i fyllan och

med headbangande folk runt om sig är ingen lätt match  



 

Ha en fin dag...

Av Håkan - 27 juli 2010 18:04

Knäppte just min första öl för ikväll...

Kanske kan bli lite på lyset ikväll med tanke på

att jag redan känner av min första  

Ja, ja.. Det blir nog kanon!

Snart dags att förfesta lite..

Jag säger skål och ha en trevlig kväll

Håkan!


Hej, hej...


Av Håkan - 27 juli 2010 12:22

Detta är ju den stora dagen.. Har planerat att gå

dit ikväll.. Får se vad som händer!

Är iaf fint väder idag med så det hade varit riktigt gott

med en eller flera   och hårdrock!


I natt fick också Lina och Tobias en dotter  

Ett stort GRATTIS till de nyblivna föräldrarna!


Snart bara jag kvar här i Hunnebostrand..

Den som väntar på något gott!


Ha en underbar dag..


Av Håkan - 26 juli 2010 14:58

och ingen tid för att blogga  


Tack o hej!

Av Håkan - 25 juli 2010 12:02

Så jäkla tråkigt det är att städa!

Usch, och regnet öser ner...

En mörk dag.. Tända lite ljus kanske?

Ta och brygga en kopp kaffe till..

Igentligen har jag det inte så skitet här hemma,

städar väll mest för sakens skull.. En ordentlig herre!

Nej nu får jag sluta skryta om mig själv

och starta dammsugaren en sväng..


Hej, hej..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards