En tvåa för tre!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Håkan - 10 maj 2010 11:30

Ja, även under gårdagen så böjds man på

en tur bland det gröna! Men gott folk

denna gången var det inomhus.. Tack!

Vi begav oss ut till Tyresö Slott igår.

Vi åkte med Malenas Mamma och hennes

man Thomas på en liten utflykt, Det börjar

bli riktigt fint där ute nu när lite grönska

har dykt upp.. En handelsträdgård låg så fint

och lockade på damerna..

Det var nu dags att lukta på blommor igen!


  


   


   


Något som var nytt för i år var att man kunde få se "Pattar i luften"

för 45 kronor.. Men Malena sa att det kunde jag få se när jag kom

hem helt gratis!


 


Efter en liten tids rastlöshet och brist på annat så vandrade vi vidare.

Lite fika i Parken passade bra men tyvärr bjöds det inte på någon sol.

Däremot så sprang jag runt med mobilen och fotade till höger och

vänster.. Alltid lika kul med lite bilder att se på!


  


  


  


  


  


Igår var en trevlig dag men idag har jag lite tråkigt eftersom jag är

den enda som har semester.. Får sysselsätta mig själv på bästa sätt..

Mulet och regn i Stockholm idag.. Igen!


Ha en fin dag..




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards