En tvåa för tre!

Alla inlägg under november 2009

Av Håkan - 17 november 2009 13:11

Sitter och väntar på att få gå och jobba..

Det där låter lika ofattbart varje gång..

Börjar kl: 16.00 idag.. Igen!

Skulle vilja vara långledig, är så förbannat trött.

Måste vara hösten som gör det.. Då hoppas jag snart det

blir vinter och kallt så man vaknar!

Fast tänk ändå om det var sommar..

Semester, sol och bad.. En kall öl på balkongen

medans man väntar på att grillningen ska bli klar..

Jösses!! Det lät nästan förskräckligt bra!


Ha en bra kväll

Av Håkan - 15 november 2009 22:11

Och klockan den går framåt, inte en gnutta

tendens till att slaka efter.

Imorgon är jag ledigSkrattande skönt.

Har jobbat helgen som har pinnat på

i en väldig fart. I dag har jag gjort något som

jag aldrig trodde jag skulle göra... OopsFörvånad

Jag har skapat en profil på en sån där Datingsida... 

  

Herregud.. Innan jag tryckte på knappen "Skapa".

Att något som nu är så vanligt "är" så skrämmande.

Det värsta är ju inte över.. Tänk om man inte får några svar?!

Då är det definitivt "Håkan är ensamast i världen"

Man är inte så tuff som man tror.. Eller är jag kanske

ensam om att känna så? Det är ju ändå ett steg att ta..

Ut i den stora världen.. Ut ur gropen i soffan!!

Att skriva något intressant om sig själv och att

skapa en Profil är också en utmaning.. Utan dess like!

 

1. Vem fan är jag igentligen?

2. Hur är jag och är jag som jag tror?

Ger jag ut falsk fakta nu?!

3. Ser jag ut som på det kortet?? Men usch då!!

4. Vad gillar jag? Är det intressant då?

5. Jag har skrivit att jag är en glad person

men på kortet ser det ut som jag har sålt smöret

och tappat pengarna!

6. Jag kanske skulle le på kortet? 

Men då hade jag inte sett riktigt klok ut.

En sådan ansträngning kan väl

knappast vara ett plus?


Hur som helst så är det gjort nu

och jag får se vad som händer..

Ska väl knappast behöva vara ensam

resten av mitt liv..

Om inte annat så får man lite spänning

i sitt liv för en stund..


Ha en God Natt


Av Håkan - 13 november 2009 18:53

Det är precis vad som visas här på teven ikväll!!

Fick gå därifrån en stund för jag kände mig helt

plötsligt 40 år äldre än vad jag är.

Väntar på att nästa "Mål" ska intas för de boende.

(Om de kan få i sig något mer efter fruktstunden!!??)

Ja herre gud, det går då ingen nöd på dem!

Nu hör jag att det nalkas Kaffe o smörgåsFlört

Jag får väll gå ut och göra en insats.


Ha en fortsatt bra kväll

Av Håkan - 13 november 2009 13:50

Se där ja, då är vintern ett faktum!

Det snöar för fullt i Hunnebo..

Av Håkan - 13 november 2009 12:51

Att jobba.. Börjar 16.00 idag.. 3 timmar kvar!!

Stör mig lite på min tand jag lagade igår..

När jag biter ihop så känns det som något är i vägen!

Att det ligger något på tanden.. Ja det gör det ju..

En lagning.. Men ändå? Får se om det blir bättre om några dagar.

Vågar inte riktig bita ihop, känns som det ska göra ont då.

Det är snart 12 år sedan jag lagade ett hål sist,

har för mig att det var lika dant då.. Eller?

Ja, vi får se helt enkelt.

Igår fick jag besök av en gammal arbetskamrat och vän.

Det var roligt att träffa henne igen, vi har inte setts på???

Ett bra tag! Hoppas bara det inte dröjer lika länge till..

"BOKA IN EN NY TID"

Nej det är väll dags att förbereda lite mat kanske..

Tiden går ju.


Ha en bra kväll

Av Håkan - 12 november 2009 18:01

Sanningens ord.. Helt jävla väck!!

Kan detta bero på all min lycka eller rent av

att jag var uppe tidigt idag på ledig dag?

Har legat och snoozat mig på soffan i en 1 timme!

Siktade först på en ½ timme men det sprack regält

då jag låg och små fantiserade till mig en eruktion

som slog ut mig totalt på nytt.. Gäsp...

Mörkret har nu lagt sig över Hunnebostrand

och kl. är bara 18:00!? Lite små kyligt här idag,

tog ett bad förut men jag tycks inte få upp min temperatur.

Ett långt onani pass kanske skulle få upp värmen igen?

Nej, fy vad tråkigt!!! Tänk om någon helt apropå bara kunde

komma och plinga på dörren bara iförd en kroppsstrumpaSkrattande

Vart har ni gjort av fantasin flickor???!!

Gör något ovanligt, något chockerande.. Två trappor upp

bara.. Hej och hå.. Överaska mig för fan!!!

Ja.. Nej.. Jag får väll hitta på något nu..


Ha en bra kväll



Av Håkan - 12 november 2009 09:43

Började min morgon tidigt idag.. På schemat stod

TANDLÄKAREN!! Har ingen Tandläkarskräck men det

finns ju roligare saker man kan göra kl. 8:10 på morgonen..

Som att sova t.ex och spara pengar.

Efter 1 timmes gapande med en dreglande bedövad mun

fick jag en örfil i form av 1250:- (Fy fan i Helvete)

Hade inte varit så farligt om jag inte redan hade varit

där för 2 veckor sedan och redan betalat nästan 900:-

Men vad gör man inte för lite pina?!

Ja, ja.. Har lagat ett hål nu iaf.. 2 st lagningar

sedan 1998, inte så illa iafSkrattande Har bra tänder.

Bedövningen har börjat släppa nu och jag känner mig

normal igen.. Dags snart för lite frukost..


Ha en bra dag

 

  

Av Håkan - 11 november 2009 17:12

Som rubriken lyder så var det ett tag sedan jag skrev nu.

Har loggat in några gånger men loggat ut igen

lika fort, har inte haft något att skriva om.. Men ibland

händer det och man hamnar framför tangentbordet igen.

Livet är bara underbart just nu och jag känner att jag lever!

Skönt att få "känna" för engångsskull..

Värme, ljus och värmeSkrattande 

Är mållös, tappar andan..


Tack o hej allt är bra med mig!


Ha en underbar kväll



Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards