En tvåa för tre!

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Håkan - 11 maj 2010 15:01

Ja det kändes så iaf.. Varmt och skönt ute

och fåglarna kvittrade! Tog mig ut på en

liten promenix i solskenet.. Trodde jag skulle

må bättre efter det men tyvärr inte.. Ja, ja

det var iaf skönt med frisk luft.

Var ute i över 1 timme så jag är nöjd  


 

Jag hoppas att den här arbetaren har ett bra risktillägg!

Såg riktigt läbbigt ut där uppe.. Inget för er med höjdskräck!

 

  


   


   


   


  


Ja, som ni ser så har stor fotografen varit ute igen och tagit bilder

på allt ointressant han kunde hitta.. Men vad vore en promenix

utan att ta några bilder? Om inte mycket tråkigare!  


Ha en fin dag..


Av Håkan - 11 maj 2010 11:42

Antingen har jag luktat på fel sorts blommor

eller så har jag blivit smittad av något virus!

Har haft huvudvärk sedan igår eftermiddag

och inga värktabletter hjälper.. Öm i hela kroppen

och det känns som ögonen pulserar i ögonhålorna!!

Kära bloggläsare.. Detta kan vara slutet!

Solen skiner idag men tål inte ljuset.. Det är ju FAN också.

Men hade tänkt att ta mig en dusch nu och sedan försöka

gå ut en liten sväng iaf.. Hoppas det här bara är något

tillfälligt och att det känns bättre imorgon.

Nu blir det duschen!


Tack o hej..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards