En tvåa för tre!

Direktlänk till inlägg 15 februari 2014

God morgon Sverige!!

Av Håkan - 15 februari 2014 11:35

Direkt från matstolen i Hunnebostrand, här kröns årets kladdpelle!!

Måltiderna har allt mer ofta blivit något av en upplevelse, ibland mer chockerande än andra! Man slutar aldrig förvånas av hur saker och ting är möjligt! Efter ett nödvändigt bad efter frukosten hände något som jag länge väntat på skulle hända... Bajen i badbaljan!! Äntligen!!! Jag är förvånad över att det inte har hänt tidigare eftersom detta är något av en obligatorisk uppgift i en liten människas liv... Jag är nu mycket stolt! Det händer mycket just nu och egenheterna börjar bli allt mer tydliga, gränser prövas på alla möjliga charmiga vis!

Favoriter på film är för närvarande Emil filmerna, man kan dom mer eller mindre utantill! Replikerna babblas hejvilt i sömnen av både mig och Caroline! Tack och lov har vi nu lagt Teletubbies på Hyllan ett tag pga alla hemska mardrömmar från oss två vuxna om nätterna!

Jag är mycket tacksam för all denna spänning i mitt liv och skulle inte vilja leva en dag utan det!

Tack o hej från Caroline, Charlie och mej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan - 8 januari 2016 10:55

Då var 2015 ett minne blott och vi siktar mot ett bättre 2016? Året kunde dock inte ha börjat bättre för oss här hemma, den större lägenheten som vi sökte är nu vår! Nu längtar vi till förbannelse tills vi får flytta till vårt 4 rum och kök. Efter ju...

Mys

Av Håkan - 2 oktober 2015 16:13


Fredag igen och ledig helg!Detta betyder dock tyvärr också att det snart är dags för Charlie att åka till sin pappa. Denna vecka gick verkligen fort, hade gärna haft kvar Charlie men nu är det som det är!Vi ligger iallafall här i sängen alla tre och ...

Av Håkan - 28 september 2015 11:46

Då var helgens arbete äntligen över och vi ser framemot en ledig nästa helg! Försöker samla energi till att åka och träna sedan, tänkte komma igång igen efter 2 års uppehåll... Har iallafall tränat i 3 veckor nu! Ska försöka att ta i tu med lite städ...

Av Håkan - 28 september 2015 00:40

Det har gått över ett år sedan jag skrev sist... Mycket dåligt, jag vet!I det "senaste" inlägget jag gjorde så hade vi haft en kanon fin sommar och badat nästan varje dag! I år kan man dock inte skryta om sommaren som varit... Badat har man dock ändå...

Av Håkan - 9 juli 2014 12:41

Då var årets första dopp avklarat, det var 2 år sedan sist och den här gången hade jag med mig en större badkruka än mig själv ner i vattnet! Charlies första dopp i havet någonsin var minst sagt både vågligt och högljudt! Vi karlar vet ju alla att vi...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards