En tvåa för tre!

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Håkan - 28 maj 2010 14:35

Och ledig helg!!! Så jäkla skönt.. Hade inte klarat

gå upp en morgon till. Imorse var jag sååå jäkla trött!

För det första så tog det mig 10 min att överhuvudtaget

kunna sätta mig upp på sängkanten, när jag väl hade

lyckats sätta mig upp satt jag och vaggade mig till söms

ett flertal gånger.. Jag gick mina steg ut på toaletten..

Fan vad jag såg ut!!! Först blev jag lite rädd eftersom

jag inte trodde det var jag som hysteriskt spökade i spegeln.

Gud hjälpe mig, säger jag bara.. Och inte kommer det fan att

bli bättre ju längre tiden går! Konstigt har sovit hela natten

men var ändå mer död än levande.. Har varit slö hela dagen..

Har väntat på tomma DVD skivor som jag har beställt men

var riktigt glad att de inte hade kommit idag heller..

Nu kan jag bara hoppa in i duschen och bara lata mig  

Hemskt nog men har blivit JÄTTE lat! Kan vara den höga

åldern 32 som närmar sig med stormsteg!


Nej duschen kallar på mig..


Ha en fin eftermiddag/kväll..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards