En tvåa för tre!

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Håkan - 9 maj 2010 11:43

Vad skiljer mannen från kvinnan? Mycket!

Igår var en riktigt mulen och regning dag..

Men lät vädret förstöra en utflykt?

Svaret på den frågan är givetvis nej!

Svaret jag fick var det klassiska uttrycket:

 

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!


Malena skulle köpa blommor..

Det bar iväg till Hötorget..

Regnet föll från ovan och jag sa bittert:

 

Jag hoppas vi ska gå inomhus!


Torgförsäljning sker inte inomhus Håkan..

Det vet jag nu! Jävlar i min själ!

är ni fruntimmer så förtjusta i blommor så

verkligen ingenting kan hindra er?

Hysteri!! Minst sagt!


- Billigt, billigt!! 10 krånår.. Bara 10 krånår!

- Hej, tjajen bara billigt, bara 20 krånår!!!

- kom å tita, 10 krånår!


I munnen på varandra i 40 st olika blomstånd

i ösregn!!!


Blöt som en hund och stelfrusen stod jag illstirrandes

och vred kroppen i sidled fram och tillbaka för att inte

bli omkullsprungen bland alla hysteriska fruntimmer

jagandes efter blomkvastar!!!

För en stund stirrade jag döden i vitögat!



Håkan Eriksson befann sig inte på rätt plats..

Inte riktigt min grej.. Men nu har man fått uppleva det också!

Men som en sann överlevare som man är

vaknade jag upp med livet i behåll idag igen.

Får se det som något positivt, blir starkare för var dag!


Mulet här idag med.. Vart tog våren vägen?

Snart en ny vecka och förhoppningsvis bättre väder!


Ha en fin dag!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards