En tvåa för tre!

Alla inlägg under januari 2011

Av Håkan - 29 januari 2011 12:43

Nej.. Har ju slutat med sånt (fram till sommaren iaf)

Men det känns nästan så!

Är så jävla trött idag, jobbade kväll igår och ska

jobba kväll idag med... Var ledig i Torsdags men då

hade vi avtackning för en arbetskamrat som går

i pension och sedan APT möte, så det har "nästan"

blivit 1 hel dag ledigt på hela veckan!

Är iaf ledig nu till Tisdag sedan är jag ledig Lör-Sön.


Hade jätte gärna varit hemma idag om jag ska vara ärlig!


Annars som vanligt i Erikssons liv.. Jobba, äta, träna, sova.

Fysisk kontakt = 0 - Talar fortfarande med mig själv så den

sociala kontakten här hemma är fortfarande vid liv.


Som tur var kom min "bästa vän" (Om man nu säger så i vuxen ålder)

Jimmie hit till Hunnebo igår, så vi träffades och tjöta och såg på en

film igår efter jag slutat jobbet.


Kan vara rätt gött och få lite paus från sig själv ibland!


Fast det får jag ju när jag är och tränar också..

När jag inte sykar mig själv för att prestera bättre!


Ja, jag är en lustig herre... Men jag tackar mig själv

att jag är medveten om det..


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer.



Ha en fin kväll...



Av Håkan - 25 januari 2011 22:14

Tar mig en liten paus från gropen

och skriver några rader.

Har varit och tränat idag igen efter jobbet,

var ett riktig skönt pass... Tyvärr har jag råkat gjort något med

framsidan låret på vänster ben!? Känns som en liten sträckning...

Får nog se upp med det några dagar så det inte blir värre.


Jobbar kväll imorgon och börjar 14.00 Fy fan!

Men behöver iaf inte lägga mig så tidigt ikväll.


Såg nyss på Buried med Ryan Reynolds.

 

Hade kanske väntat mig ett lite mer trevligare slut!



Nej nu ropar gropen efter mig igen!


Godnatt...


Av Håkan - 21 januari 2011 19:13

Är nu ledig Lördag & Söndag! 2 hela dagar, har verkligen längtat

efter dem. Dagen idag har varit ok, jobbade till 13.30

sedan vid 16 drog jag iväg på träning igen..

Har mer eller mindre nyss kommit hem..

15 minuter sedan för att vara exakt.


Nu blir det att göra någon mat snart och sedan...?

Vet ej.. Ta det lugnt bara.. Och njuta!



Ha en fin kväll...

Av Håkan - 19 januari 2011 19:21

Har precis kommit hem från träningen och nu är jag

skönt trött och riktigt pigg i huvudet.

Trodde nästan inte jag skulle kunna hålla mig vaken efter

jobbet förut när jag väntade på att vi skulle åka..

Men eftersom jag har lite under pannbenet iaf, så bestämde jag

mig för att ta en promenix till konsum eftersom min kyl var tom.

När jag kom hem igen var det inte så länge jag fick vänta.

Blir träning igen på Fredag om man kan hålla sig frisk...

Vet inte varför jag inbillar mig att jag kan bli sjuk!?

Ska sluta med det!

Träning på Fredag!!!!!!!



- Annars då? inget nytt Håkan?

- Nej, det tror jag inte... Nej!

 

- Okej! Vad ska du nu göra då?

- Blir väll gropen! Blev du överaskad? Hahaha!

 

- Nej inte ett dugg! Men det är skönt att veta att du

  nöjer dig med det lilla i livet.. Jag är stolt över dig.

- Tack ska du ha, det värmer! Ha det nu riktigt bra du med!

 

 

God Afton...

Av Håkan - 17 januari 2011 13:06

Jag tror jag håller på att bli dålig!! Hoppas det är

falska känningar.. Har varken råd eller har lust att bli sjuk!

Får väl se hur det går på träningen idag, ska snart iväg!

Kännde att något var fel redan i Fredags när vi var och träna,

blir fortare trött och tagen.


Känns precis som innan man blir riktigt förkyld i kroppen

och febrig! Har tagit Ipren så vi får se hur det går.


Nog om detta...


Annars är allt bra (Tror jag) vissa dagar iaf.

Försöker att inte tänka så mycket som jag gjort förr..

Grubbla på saker och ting, men ibland kommer det bara över en.

Jag håller på att bli mer och mer "egen" och det är inte bra..

Måste försöka ta mig över det här diket och tänka på min framtid

snart.. Trotts min "egenhet" så saknar jag ändå ibland närhet

med någon... Om jag bara kunde klara av den!


Nu blev det djupt här.. Sorry!


Jag lämnar detta o går och borstar tänderna..

Snart dags att dra på träning.




Ha en fin dag...

Av Håkan - 13 januari 2011 12:20

Ja då har det gått några dagar sedan jag skrev!

Men har det hänt något spännande sedan sist då?


Nej...


Men något får jag väl skriva.. Ännu engång väntar jag på att

gå och jobba.. Börjar 16.00 idag.

Har verkligen ingen lust idag men så är livet, bara gå och se

glad ut..


Igår fick jag min nya dator och håller på att bekanta mig med

Windows 7 och allt annat! Finns vissa funktioner jag saknar från

Windows XP men förnyelser sägs ju vara bra.


Denna nya dator är iaf TYST i jämförelse med den gammla..

Och framför allt snabbare!

Ny ylas det inte längre här i vindsvåningen!


Nej nu har kaffet börjat verka och det innebär ett längre

besök på klosetten!




Ha en fin dag...


Av Håkan - 6 januari 2011 13:08

  

  

  

  

Av Håkan - 6 januari 2011 10:37

så bestämde sig den "inte för överdrivet unge mannen" för

att skriva årets första inlägg... Han hade länge funderat på

om detta skulle bli något speciellt eller utöver det vanliga,

men tycktes aldrig få tummen ur i tid.


Så här i efterhand så tänker han: Har jag kommit till en punkt?

Ett stadie... Där jag har bestämt mig?

 

Svaret på denna fråga är givetvis: Nej.


Jag sitter här i min vindsvåning som många gånger förut

och inte har några som helst kloka ord att skriva ur mig!


Som så många gånger förut väntar jag också på att få gå

och jobba.. AAAAAAAaaahhhhhhhhhh!!!!!!!


Börjar den fantastiska dagen på arbetet kl. 16.00

där jag ska stanna till kl. 21.30 - följt av att jag traskar

min snöiga väg hem igen för några timmars sömn -

Då jag skall återvända och vandra samma väg tillbaka

imorgon bitti kl. 06.55 "Senast" beroende på hur natten har varit!


När jag sedan avslutat mitt arbetspass imorgon kl. 14.00

bär det iväg för ett träningspass.. Där jag springer på ett

rullband så svetten sprutar och ber böner - Följt av ett

hårt styrketräningspass tills kroppen ber om nåd!


Hemåt jag far tillbaka igen... Med en skön trötthet och

välbehag och jag kan landa i min grop utan att känna

dåligt samvete! Äta nyttigt och släppa friktionsfyllda väder

av allt protein jag trycker i mig...


Lördag & Söndag är jag ledig.. Städning kan även planeras?

Men annars vilodagar...


Sedan kommer Måndag igen:


När jag har avslutat mitt arbetspass kl. 14.00

bär det iväg för ett träningspass.. Där jag springer på ett

rullband så svetten sprutar och ber böner - Följt av ett

hårt styrketräningspass tills kroppen ber om nåd!

 

och så vidare...

 

Nu kanske jag inte behöver skriva på några dagar?!



Ha en fin dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards