En tvåa för tre!

Alla inlägg under juni 2011

Av Håkan - 20 juni 2011 11:30

Som så många innan mig har man ju gjort dumheter

när man var yngre.. I Fredags rättade jag till det

och fick gjort en coverup, något jag längtat efter att få göra

i flera år! Detta lär inte bli den sista heller.. Har 2 st till

jag måste tatuera över, men denna var helt klart prio 1 som

jag gjorde nu. Efter 4 timmar i stolen var dumheten som gjordes

när jag var runt 20 år äntligen borta!


 

    

Har redan börjat kolla runt efter motiv till nästa tatuering...

Detta är beroendeframkallande, man vill bara göra fler!

Hoppas på att få göra nästa innan årets slut iaf, men det kostar ju lite.



Tack o hej, från mig!

  

Av Håkan - 1 juni 2011 17:43

Idag fyller man tydligen år!? Detta är något man börjar

göra allt för att förtränga när man kommit över 30 strecket!

1 Juni har helt plötsligt börjat avvika från almanackan...

Man stönar sig ur sängen och smågnäller lite när man försöker

ta de första stegen ut till toaletten.. Där möts man som så många

gånger förr utav en okänd filur som håller på att skrämma skiten ur en..

Ja, jag snackar naturligtvis om spegeln.

Man står och små pratar skit om sig själv en stund och

väntar på att morgonståndet ska ge med sig så man äntligen kan få pissa.


Man går ut igen och ser att telefonen har bombarderas med grattis

meddelanden... Man har flera missade samtal.

Man börjar plågsamt svara och tacka så mycket för alla grattis man

har fått... Sedan ringer Farsan!! Här är det INTE bra att ha åldersnoja!


- Grattis på 35 års-dagen! Så du fyller jämt i år!

- Ge dig för fan... Jag blir BARA 33!!


- Tänk att jag var 4 år yngre än du är nu, när du föddes.

- Mm.. Tiden den går! *känner inte alls någon press på att själv bli Farsa*


Ja han är rolig min Far! Som själv har slutat åldrats

och känner sig som 25! Det är bra... Förutom när man

någon galen gång hamnar på krogen med honom... Oj, oj, oj!


Något annat jag har märkt, är att man sällan nu för tiden

nämner exakt hur gammal man är... Man kör fortfarande med:

Ja, nu när man är 30! Detta sker givetvis om någon yngre

förmåga av det kvinnliga könet står brevid!


"Om jag bara säger 30 så är det inte lika farligt som 33"


Kanske på tiden Håkan att du börjar inse att du är lite

gubbe på riktigt och att ärlighet varar längst!



- Gud, vad pinsam han är! Tror han verkligen att man går på det?

Ser han inte att han börjar bli gråhårig!?

 

Trots lite av min åldersnoja, så är jag iaf tacksam att folk

ringer och grattar mig.. Kul!

Tårta har jag till och med fått idag!?

Det hade Michaela fixat ihop... Smaskens!


Snart dags att återgå till det normala

och sjunka ner i gropen igen...

Denna dagen gick den med!



Ha en fin kväll...

 

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards