En tvåa för tre!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Håkan - 31 oktober 2010 16:01

Då har man fått vrida tillbaka klockan idag och dagen

idag har varit lång... Man tänker ju alltid: nu skulle klockan

igentligen varit 17.00 istället för 16.00


Vilket meningslöst inlägg!


Tänkte bara skriva något

för det är sista dagen på denna månad... Hm..

ska nog kanske ta mig en nypa luft istället..

Har inget att skriva... Sorry!



Go Kväll..

Av Håkan - 29 oktober 2010 11:17

Ute regnar det och det är en mörk dag..

Är ledig nu i 3 härliga dagar!

Det är inte skitigt inne eftersom det inte var länge sedan

jag städade.. Tvättstugan hade jag igår..

Var också iväg och tränade efter jobbet igår..


Så jag behöver inte göra ett skit, mer än att lata mig  


Det här vädret gör det lite extra mysigt faktiskt

inga måsten alls!


De håller på o borrar här i huset, blev väckt kl. 7.30

imorse av ett jäkla väsen! Men det är ju för något bra

det låter... Vi ska äntligen få Fiberlan och digital TV här

i Hunnebostrand  Sotenäsbostäder följer med i utvecklingen..

Vilket glädjer mig!




Jag önskar en trevlig dag...



Av Håkan - 27 oktober 2010 19:37

Ren jävla pina och jag är öm i hela käften!

Gick ner till Tandläkaren idag med mössan över öronen

i regnet... Men jag kände en positivitet över mitt besök.

Positiviteten var med vetskapen att jag använder eltandborste

och att jag nog inte behövde plågas med att avlägsna tandsten..


Kyss mig i röven för helvete!!

 

- Det här ser bra ut, du sköter dina tänder bra... Men..

  Du har lite tandsten som jag ska ta.

 

Efter den meningen ler min tandhygienist, i ren ondska!


(Jaha ja, då var det dags igen)

 

Återigen såg jag mig själv ladda till med en stor högerkrok

mitt på min tandhygienists näsa..


Tankar som: Om du inte snart börjar slipa på ett annat ställe

                   så biter jag.

 

                  Snälla gör proceduren kort.. Mörda mig istället!!

 

                  Käre Gud.. Vi ses i kyrkan på Söndag, jag lovar!

 

                  Uppenbarade sig..

 


Jag betalade sedan de 630:- det kostade för 1 timmes plågeri

och sprang därifrån snabbt som ögat!


Det förvånar mig lika mycket varje gång att man frivilligt betalar

för sig efter ett sådant besök!?


Man kunde ju iaf fått igen lite pengar för sveda o värk!




Nåväl.. Nu är det iaf över för den här gången...


Så Jävla gott!!!




 

 

Ha en fin kväll...

Av Håkan - 26 oktober 2010 15:03

Ja, jag är redo för en kväll på avd 1..

Jag är också medveten om att jag är ledig imorgon

och det är härligt.. Men slipper jag jobbet för det?

Nej, har APT mellan 14-16 imorgon!!!

Ska även till Tandläkaren kl. 11.00 imorgon..

Ska återigen träffa min Tandhygienist

som är sadistiskt lagd.. Jag kan se det i hennes ögon när

hon plågar mig med diverse verktyg att hon njuter fullt ut!


Men tji ska hon få.. Håkan Eriksson har använt sig av en

Eltandborste sedan hans senaste besök för 1 år sedan!


Bör ju gjort någon nytta.. Har jag tur så slipper jag

ta bort så mycket tandsten den här gången..

(Till sadistens besvikelse)


Sist gång var ett rent helvete, ja.. För mig alltså!


Nu ska blodet flyta... Och Tandhygienisten myste!


Inte nog med att man ska få genomlida smärta!?

Man ska även få känna smärta när man ska betala sedan också!!!?


Jag önskar mig själv lycka till imorgon

och till er andra önskar jag en mysig kväll

samt en smärtfri dag imorgon



Tack o hej...

Min Tandhygienist njuter av att plåga mej...

Av Håkan - 21 oktober 2010 22:20

Då har den första snön fallit.. Snöar som bara den!

Spännande o se hur mycket som har kommit till imorgon

när jag ska gå o jobba. Ska borsta tänderna o lägga mig

nu eftersom jag ska upp tidigt.. Har varit och tränat

idag efter jobbet och kom hem efter 19.00

2 timmars träning = stel som fan imorgon?

Förbannat härligt att vara så här "skönt" trött

och inte bara vara trött i huvudet efter en dag på jobbet!


Nej nu är det sängdags!



Godnatt...

Av Håkan - 20 oktober 2010 12:18

Nej, men det känns så... Tänk vad kul det

hade varit att få vakna upp en morgon och känna sig

pigg och utvilad... Med glädje i kroppen studsa runt på

golvet och klappa händerna... Nu är ju inte jag religös

så det kommer nog aldrig att ske... Men det hade ju varit

fantastiskt att få känna en sådan glädje för en ny dag

en gång i livet. Fattar inte? Jag har nog provat allt

för att känna mig piggare och utvilad..

Har däremot vaknat några gånger pigg som en mört

klockan 4.00 på morgonen?! Vad ska jag göra uppe då?


Minns att min Farmor var uppe vid den tiden eftersom

hon trodde det var dag innan hon flyttade till hemmet.

Många nätter som jag fick övertala henne att lägga sig igen.

Som tur var trodde hon på mig ibland när jag drog upp persiennerna

och visade att det var mörkt ute och då la hon sig igen.

(Detta var ju enbart när hon inte var på envist humör)

För då visste tydligen inte JAG vad jag pratade om och Farmor

gick upp och gjorde kökssysslor medans jag gick och la mig

med kudden över huvudet.

 

Jag kanske skulle må bättre av att gå upp direkt när jag vaknar?

Vilken tid det än är? Har ju även vaknat runt 2.00 på natten pigg,

ska jag gå upp då? Hm.. Får väl kanske testa och se.

När inga vitamintillskott eller träning hjälper så...

Har ju inte testat Yoga eller meditation...

Eller kanske om jag ger fan i morgon runken?

 

Nä, vet ni vad!! Positivt tänkande kanske hade varit något?

 

- Jag är så pigg! Fan så här pigg har jag inte varit på länge!?

 

Detta kan ju hjälpa!? Känner redan skillnad..

 

Vi får se hur detta går...

 

 

Ha en fin dag!

 

 

 

Av Håkan - 19 oktober 2010 18:57

Inlägg!! Ja det är nog det, var ett tag sedan nu.

Idag har jag formaterat kräket eftersom satan själv

är segare än segast!

Av någon anledning så ska ju helst inte allt

gå sin väg när man återigen installerar program på nytt

(ja, det är datorn jag snackar om.. Skriver om)

 

Supportassistenten från Telia f*****e sig!?

Efter en bra stunds tålamod och envishet blev

jag mycket mer förbannad än tidigare och ringde Telia.


JÄVLA TRYCKANDE OCH RÖSTKOMMANDO!!


Tänk om de hade en siffra för: Jag vill tala med en människa!

 

Efter många Helvete och satan senare fick jag slutligen

tala med en Människa!


Tyvärr kom vi inte fram till vad problemet var, men det

löste sig iaf med det jag behövde assistenten till.

Fick köra det manuellt istället.


Annars förutom vansinnes utbrott och sånt så

är livet rätt ok.. Har börjat träna igen och mår bra av det.

(Tills en regäl förkylning slår till)


Har ökat C-Vitamin intaget så jag hoppas jag slipper!


Nu är jag inte bara stel längre... Nu är jag även öm varje dag  



Nej, nu ska jag äta något..




Ha en bra kväll...

Av Håkan - 13 oktober 2010 14:55

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards