En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Håkan - 20 maj 2010 18:25


En mycket fin kväll här på jobbet.. Alla är samlade på utsidan

och vi har druckit kaffe med de gammla..

Konstigt det där.. Det ösregnade när det närmade sig

att gå och jobba.. Totalt igenom blöt gick jag och bytte om.


När jag kom upp på Avdelningen hade det spruckit upp igen

och solen strålade..


Vem har något emot mig? Tala nu!!


Imorgon blir det att gå upp tidigt igen, men slutar kl. 14.00

så det är skönt  


Önskar er alla en skön kväll..

Av Håkan - 20 maj 2010 13:56

2 timmar kvar, tills jag börjar jobba!

Ingen höjdare att börja 16.00 men det

har jag ju skrivit så många gånger nu..

Snart dags att laga iordning något att äta

kanske? Måste säga att jag har riktigt tråkigt!

Vill inte vara här just nu.. Vill ha kul och lite mys.


Gissar att Thomas har slutat jobba nu..

Någon åkte nyss förbi och låg på tutan!

Garanterat han!  


Det blev fint väder idag trots det såg ut att bli dåligt

förut, har suttit på balkongen och druckit kaffe

men det blev på tok för varmt så jag gick in.

Jag har inte så mycket att skriva om.. Händer inte så

mycket här  Känner mig lite nere.. Måste rycka upp mig

kan inte gå runt och vara deppig! Jag har ju iaf någon

som tycker om mig.. Det är inte illa!


Saknar..   

    


Dags för mig att fixa lite mat..


Ha en fin dag... 


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards