En tvåa för tre!

Alla inlägg under november 2010

Av Håkan - 29 november 2010 18:15

den här månaden.. Har verkligen inte mycket att skriva om.

Har varit och tränat idag igen och det var tungt idag..

Antar att det berodde på Lördagen hemma hos Thomas och Lotta!

Var ett tag sedan jag drack något som man blir yr i huvudet av.

Har inte druckit sedan i sommras... Ska nog inte dricka fören till

sommaren igen.. Koncentrera mig på träningen så länge det håller.


Var iaf en trevlig Lördag med riktigt god mat och dryck

med trevligt sällskap!


Jaha.. Vad ska man mer skriva tro?



Go Kväll...

Av Håkan - 17 november 2010 10:45

jag skrev något, men det är sånt som blir ibland.

Inget större som har hänt sedan sist, jobbar, äter

och sover + som en bonus i mitt häftiga liv är jag nu

och tränar regelbundet.. Var och tränade efter jobbet igår.

Skit mycket folk på slutet, de bara dröste in..

Idag känner jag mig lite smått mörbulltad men det är

en skön känsla.


Idag har jag tagit semester, skulle ha jobbat kväll

men hade en R-Tur och var inte insatt någonstans

så jag tog tillfället i akt och unnar mig en vilodag idag.


 

Tack o hej från mej...



Av Håkan - 12 november 2010 15:18

Tro det eller ej men Långelids tomten lever..


Har bara inte mycket att förtälla!


Hej hopp...

Av Håkan - 3 november 2010 09:56

Sitter här och mentalt förbereder mig för jobb

i eftermiddag.. Närmare bestämt kl: 16.00

Var och träna igår igen och la mig kl. 23.00 igår kväll

(Efter att ha tvingat mig varit vaken en extra timme)

Vaknade kl. 8.00 och kände mig pigg men hade ingen

aning om vad jag skulle göra uppe då?


Så jag drog... På det!


Kl. 8.30 fick jag nog och gick upp o åt frukost!


Nu sitter jag här med min kaffekopp och funderar på

vart de som ska in i lägenheten och fixa med nya bredbandet

har tagit vägen? Fick lapp om att de skulle greja 2/11 - 5/11

här men har inte sett röken av dem någonstans här vid

mitt bostadsområde? De hade önskemål om att man skulle

flytta på sina möbler.. Men har ingen lust o flytta på dem

före jag vet när de är påväg mot min vindsvåning..

Är ledig imorgon och på Fredag så jag får väl se då

om de kanske dyker upp.. Det grejas hej vilt här nu för tiden!

Men det är ju bra att de gör det till det bättre...

Däremot har jag inte sett röken av den nya spisen och

kyl och frysen ännu?


(Från inlägget: Måndag 14 Juni)

 

"Sotenäsbostäder var här på

dan förut och talade om att min spis (1 år yngre än mig själv)

kommer att bytas ut mot en ny  Här ska börjas tok bakas!!!

Som jag har svurit över den där bruna fula rackaren..

UPPSKATTAS VERKLIGEN med en ny!"

 

Vad vet jag? Kanske de tycker att jag har väntat så länge

redan så jag gott kan vänta ett tag till?


Nej nu ropar klossetten på mig!



Ha en fin dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards