En tvåa för tre!

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Håkan - 15 maj 2010 21:30

Då har man varit ute på en tripp till Nynäshamn

idag, stannade även till vid Årsta Havsbad på vägen

hem. Har precis avslutat en god måltid bestående av

Räkor, Aioli och nybakad Baguette (Eller hur det nu stavas).

Njuter just nu av en kall öl framför teven tillsammans med

Malena (Såklart.. Vem annars!?). Känns just nu lite ledsamt

eftersom detta är sista kvällen och mitt sista inlägg härifrån

Stockholm.. Har ingen större lust att åka hem imorgon men

plikten kallar! Man vänjer sig fort med varandra och ensamheten

lockar inte ett dugg. Blir just nu kliad så där gott på ryggen..

Underbart... Glöm det föresten!!!! Malena hittade en finnjävel

på ryggen och jag skriker just nu... Aj som FAN!!!

Elak är hon.. Sitter och skrattar samtidigt!!!

Det är tydligen för min skull!!!!


- Låt den vara för det blöder!!


När man trodde att man skulle få njuta så sprack det rejält!

Är det det här minnet jag vill ha med mig hem?


- Sluta skriv så dära!!!


Okej.. Jag slutar skriva om detta nu!

Kan du inte klia lite till istället nu då?


- Nej.. Du bara skriver att jag är elak (Med filten uppdragen

till öronen).


....... Slut på infon... Det är bäst så.......  


Här följer nu lite bilder från dagen som har varit  

Var nog den varmaste dagen på året idag, 22 grader

jätte varmt i vinden.. En riktig Sommar dag!!!


Nynäshamn

  


   


 


     


   


   


   


  


    


   


Årsta Havsbad

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  


Ett perfekt avslut på en en perfekt dag blev...

  

Räkor från Nynäs Rökeri..

 

 

Ha en fin kväll..

 





Av Håkan - 15 maj 2010 12:18

Sista dagen i Stockholm.. Imorgon åker jag

till Västkusten igen! Tiden går så fort alltså..

Idag är det redan en vecka sedan jag ringde

och fick längre semester.. Imorgon har jag varit

här i två veckor, ja.. Igentligen blir det två veckor

på Måndag eftersom det var på Måndagen vi åkte

från mig.. Känns lite tungt faktiskt, tillbaka till verkligheten

igen.. Jobbet och Hunnebostrand! Det är klart att det ska bli

skönt också att komma hem till "sitt" men den känslan varar

ju inte så länge.. Vakna upp själv i sin säng på Måndag..

Lite förvirrat förstår man att man är hemma igen.. Usch!

Ja, ja.. Det är trots allt inte fören imorgon jag åker så jag får

ta vara på dagen idag.. Ska snart åka iväg på något..

Vad vet vi inte än men kommer nog på något.

Solen skiner och det är inte ett moln på himmelen..

Sommar värme idag, igår spöregnade det på eftermiddagen/kvällen.

Blir väll ett sista inlägg härifrån Stockholm senare idag.

Så får vi se vad dagen har haft att bjuda på..

Lite nya bilder kanske? Nej, tror ni det? Jag fotar ju så lite!


Ha en fin dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards