En tvåa för tre!

Alla inlägg under december 2010

Av Håkan - 31 december 2010 11:08

Ja, idag är det tydligen nyårsafton!? Igår på jobbet låg jag

1 dag efter och hade ingen aning om detta!


Det är alltså som vanligt med Håkan...


Ska faktiskt inte göra något ikväll, ska vara med mig själv!

Vet inte om jag har smittats av något på jobbet (Annat än demens)

Har huvudvärk och är yr i huvudet... Kan vara trötthet också.

Körde ett rätt tungt träningspass igår..

Hade absolut inget mer att ge när jag gick därifrån..

Ryggsäcken var till och med tung att bära!


Hoppas det bara beror på trötthet för jag har varken lust

eller råd att bli sjuk...

Men folk ligger ju hemma till höger och vänster

så man kan bara hoppas på lite tur och själv få slippa!


Jag önskar er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR

och hoppas ni får en trevlig kväll...

     


  

Av Håkan - 29 december 2010 11:14

och bara några dagar kvar av detta året.

Tiden verkligen bara rusar fram.. Vet snart inte

om det är frukost eller kvällsmat jag ska äta!

Ja, inte riktigt så fort går det väll... Men inte långt ifrån!


Julen är över och vi går redan mot ljusare tider.. Skumt!


Ska jobba ikväll.. Ingen större lust med det men, men..

Var ledig igår, dagen gick åt med att städa och handla

sedan var dagen slut!? Ska jobba ikväll och imorgon

sedan är jag ledig i 2 dagar igen.. Men har man jobbat Jul så

är man värd det tycker jag!


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer...



Ha en fin dag...

 

(Nu kanske ni undrar: Går han aldrig längre, än ut

sin röda balkong? Svar: Jo det händer.)


  

Av Håkan - 24 december 2010 10:09

  

  


En solig och vit Julafton i år  Det är vad man önskat sig i flera år!

(Lite skilnad från Julafton 2008)


http://hakaneriksson.bloggplatsen.se/2008/12/24/1222651-julafton/



Tydligen stora trafikproblem särskilt i tågtrafiken idag..

Synd om dem som ska resa! Själv latar jag mig just nu fram till

jag ska iväg och jobba.. Hoppas på att det blir en lugn kväll!



GOD JUL ALLA!!

Av Håkan - 23 december 2010 11:52

Förra året vid den här tiden stod jag och gjorde Janssons,

skinka, köttbullar m.m I år struntar jag i det pga att jag jobbar.

Visst hade det varit gott men känner inte för det i år.

Var ner till Konsum för en stund sedan och handlade "Vanlig" mat..

Nästan så man skäms när alla andra handlar Julmat..

Idag händer det inte mycket, var och träna igår så idag

är det vilodag  Imorgon börjar kl. 14.00 sedan jobbar jag

Juldags morgon och Annandags morgon.. Blir ingen Tomte

för mig i år! Men det finns tillräckligt med Tomtar på jobbet!


Nej, tid för lite kaffe och sedan ska jag nog dammsuga lite..

Skit kul!!


Ser ut som det blir en vit Jul i år!

  


GOD JUL på er allihopa.. Önskar er en mysig

och fin dag imorgon..

Av Håkan - 21 december 2010 11:44

Inte klokt vad tiden går... På Fredag är det redan

Julafton (För er som inte har hängt med).

Ute så snöar det.. Solen skiner också?!

Men solen verkar snart avta.. Riktigt mysigt!

Synd bara att man ska jobba ikväll, är rätt seg idag

var och träna igår eftermiddag.. Höjde vikterna denna vecka igen

och idag känns det! Men jag klagar inte, det är ju det som är

meningen! Nej jag tror det är dags att försöka göra sig

iordning lite...


Ha en mysig dag...

 

  

Av Håkan - 18 december 2010 10:49

och det snöar ute, känns som en mys dag idag

men mysa får jag göra med mig själv   


Ledig helg och det är hur skönt som helst.

Till veckan är det ju redan Jul och jag ska jobba,

Men det är ju många med mig i detta avlånga land

som gör det.. Tänkte bara jag skulle skriva några rader

och visa ett livstecken!



 

Lite bilder som jag tog för någon vecka sedan

  

 

   

   



Ha en skön Lördag...   

Av Håkan - 14 december 2010 15:06

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev något!

Men när det inte händer något speciellt så...


Var och träna igår, ska träna imorgon igen och på

Fredag.. Än så länge har jag hållt mig frisk (PEPPAR, PEPPAR)

Går ständigt omkring och är öm i kroppen  men det är

pga något bra!


Ska snart gå och jobba... R(unk)-Tur ikväll på Bankeberg!

Önskar jag var ledig idag.. Vänta till 16.00 för att jobba,

fy fan vad det är tråkigt! Nej morgonpassen är betydligt bättre!


Nästa vecka är det Jul.. Skumt! Här går det undan...


Nej, ni får ha en fin kväll...



Hej, hej!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards