En tvåa för tre!

Alla inlägg under december 2009

Av Håkan - 31 december 2009 12:59

Då var den stora dagen här.. Slut på

2000 talet och ett nytt Decennium!

Antar att det kommer att smälla högt här ikväll :)

Själv ska jag fira i Kungshamn idag, ska bli kul att

slippa fira själv för engångskull :)

Har laddat upp med lite bira och skumpa,

men har ändå tänkt att ta det lite lugnt.. tror jag!

Hoppas ni alla får en riktigt fin kväll..

Var rädda om er där ute!


P.s Känner vi varandra? Ledtråd?


  


Av Håkan - 29 december 2009 12:02

Det känns som en evighet sedan jag skrev.

Har inte ens loggat in sedan sist!?

Tänkte att det var dags att skriva några rader igen.

Julen är över och ett nytt år är påväg..

2010.. Låter mycket! Kommer ihåg när jag var liten

då jag och min bror fantiserade om framtiden.

2010 var årtalet vi fantiserade om.

"Oj då är vi ju nästan gubbar.. Gifta och har barn"

Tiden går allt för fort, man hinner fan inte med

känns det som! Som tex igår när jag tog utav min

sista Janssons Frestelse.. Snyft! Då var Julen 

definitivt över! Har visseligen skinka kvar

men favoriten är slut!

Väntar åter igen på att jag ska gå och jobba.

Börjar 16.00 idag.. Tänker inte skriva vad jag tycker om det!

Men jag är iaf ledig nu till nyår  

hela 4 dagar!!! Ledigheten är det enda som

jag ser fram emot nu för tiden...

Du har nog rätt Franco.. Skulle säkert behöva byta jobb ett tag!

Men kära du, jag skulle nog behöva byta ut mitt liv också!

Har länge funderat på att flytta, någonstans där man inte känner

någon.. Börja om.. Kan ju vara precis vem man vill vara..

Äh, leva i lögn  Nej, jag är ingen mindre än Håkan Eriksson

det får jag leva med! Ständigt sökandes efter kärlek..

Som skrämmer mig!? Jag har upptäckt till min

besvikelse att jag är livrädd.. Eller livrädd är väll

att ta i? Det var så mycket lättare förr, kommer ihåg

när man var liten och gick skolan.. Man skickade en lapp

"Får jag chans på dig?" Inga större krav på hur man ska vara

bara man såg lagom söt ut så gick det bra.. För alla andra!

Kommer ihåg att det fanns en tjej i skolan som var "bråkig"

hon var äldre och slog på oss stackare som var mindre

(För det mesta oss pojkar)

Denna dagen som jag minns mest utav så blev jag

jagad av denna stormvind och vi hamnade bakom skolan.

Medans hon drog mig i håret och var allmänt tokig

så hände något.. Jag frågade chans på henne!!!!??

Vad fan var det då? Men till min förvåning så blev det

min hjälp.. Hon svarade ja och pussade mig rätt på munnen!?

Nu hade unge Herr. Eriksson skaffat sig ännu ett problem!

Jag var inte kär i henne! Jag var livrädd för henne,

hon var elak och jävlig! Hur skulle jag våga göra slut med henne?

Kommer inte ihåg när jag tog mig mod till det.. Om det

var samma dag eller dagen efter, men i vilket fall som helst

när jag hade gjort slut så fick jag återigen stryk och lite mer

kanske! Hm.. Har inte haft någon större lycka med kärleken

i mitt liv.. Flyttade till ett litet ställe när jag hade gått ur 9:an

och började jobba.. Hade inte tid att "söka" göra det där som

alla gör i den åldern.. Hitta någon! Inte fan fanns det

några tjejer på mils avstånd heller! Jag var till och med

över 20 år när jag förlorade oskulden.. Här har ni en

som har haft dolmen i kalsongerna.. Länge!

Om ni undrar så sitter jag inte här och deppar just nu..

Tvärtom.. Jag skrattar åt eländet! Mitt liv är som hämtat

ur en komedi.. Inte allt så klart, hade en mörk period med.

Så varför kärleken skrämmer mig kan bero på att den är ny

och nu är man vuxen och det är allvar.. Jag vill ha den

men kan jag ta den? Jag är inte osäker och jag vet att jag är

en bra kille men duger jag ändå? Antar att jag tänker för mycket!

Är rädd för svek och att man inte räcker till.. Som antagligen

många andra som jag kanske känner.

Mod att våga söka.. Det har jag ju visseligen gjort nu

när jag har skaffat en profil på E-Kontakt!

Finns många trevliga tjejer där.. Men det är en djungel.

Någonstans där kanske min kärlek finns..


Ha en underbar dag!


P.S Jag är aldrig rädd för värme.. Få upp min Temperatur!   


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards