En tvåa för tre!

Alla inlägg under april 2011

Av Håkan - 16 april 2011 18:20

Dåligt med inlägg de senaste månaderna!

Kan inte hjälpas, händer inte så mycket just nu..

Men vi går mot våren med stormsteg!

Längtan efter semester börjar nu smyga sig på..

Tidig sådan i år, rätt tråkigt när man ska börja igen

och gänget som har allt sitt härliga kvar går.

Men så är det, hade sen semester förra året.


Är ledig den här helgen och har idag sysselsatt mig med städning!

Nu har jag tvättstugan och väntar på att det ska bli klart.


Tränade igen i Onsdags efter 3 veckors uppehåll pga dunder förkylning!

Åh herre gud!! Vilken träningsvärk man fick!

Var nära o ringa 112 när jag vaknade på Torsdag morgon.

Tungt som fan var det också o träna, ska iväg på Måndag igen

och då får vi se hur det går igen... Kanske bra att man har haft ett upphåll

så man chockar kroppen lite (Minst sagt). Vad vet jag? Länge sedan jag

hade en sådan träningsvärk... Men nu hoppas jag att man kan fortsätta

fram till sommaren iaf.. Fast jag har inte riktigt blivit av med min

rethosta men den borde snart ha gjort sitt.


Nej, kom på att jag har bryggt en kopp kaffe...

Borde ta den nu innan den dunstar bort!



Tack o hej, ha en trevlig kväll...

Av Håkan - 11 april 2011 20:41

Kvällen börjar glida mot sitt slut och

nu är det snart dax att gå hem!

Jobbar kvällen och det har rullat på bra sedan jag kom hit.

Imorgon är jag ledig och regn har utlovats... Detta förvånar ju

inte mig ett dugg... Har haft några dagar med sol och värme nu,

givetvis har jag jobbat dessa dagar! Blir väll till att städa imorgon då!

Annars är allt som vanligt, bokat in träning på schemat

efter jobbet på onsdag... Dags att sätta igång igen efter

lite sjukdom. Ska bli riktigt skönt att börja igen!



Ha en fin kväll...

Av Håkan - 6 april 2011 11:53

Ja, det är faktiskt jag som skriver igen.

Av någon anledning så har jag förträngt dig ett tag nu.

Så dumt av mig, jag vet! Livet här uppe i vindsvåningen

är precis som det alltid har varit... Meningslöst!


Eller, det var kanske att ta i... Äventyrslöst!


Nej, inte riktigt det heller... Så här närmare vårkanten

dyker det upp lite småkryp... Svartmyrorna!

Jävla typer! De är fan överallt, snacka om utmaning

varje år. De klättrar hela den långa vägen upp till mig,

retar upp mig till bristningsgränsen och blir ihjälslagna på

kuppen. Borde de inte veta det nu vid det här laget?

Jag menar, de ser sina vänner vandra upp hit...

Men de återvänder aldrig igen.

Kanske de är på ett räddningsuppdrag?

Eller så tror de kanske att jag har så skitiga golv

att det tar flera år att äta upp allt spill som ligger där.


Vad vet jag? Verkligen HATAR det!

Måste iaf köpa myrdosor snart.


Förutom myrorna så åkte jag på en dunder förkylning

och har inte tränat på över 2 veckor nu.. Grrr!

Är fortfarande inte riktigt frisk, jäkla envis hosta och

är små yr hela tiden.

Nästa vecka har jag iaf bestämt att börja igen,

Vägrar lägga ner det nu.

Fördelen är att man unnar sig lite mer nu kanske än

när man tränar.. Kan eventuellt bli Chips ikväll!?


Min polare Jimmie från Falkenberg har varit här vid två tillfällen och

lurat i mig sprit... Så mycket mer förödande kan det inte bli!

Men kul var det! Under tiden man drack, alltså!


Nej, jag tror inte jag har något mer att skriva.


Jag säger därför: Tack o hej, från mej!





Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards