En tvåa för tre!

Alla inlägg under januari 2010

Av Håkan - 19 januari 2010 12:54

Ledig och riktigt lat.. Tänkte jag snart skulle få

tummen ur och städa lite.. Men tummen sitter rätt hårt!

Jag får tvinga mig till detta idag, var ett tag sedan

jag gjorde något här hemma nu.. Har jobbat en del

och sedan har jag varit glatt upptagen i telefonen

på kvällarna  så jag har gärna lite dammråttor i min lägenhet!

Tänk att jag äntligen får känna mig lycklig.. Mina gråa hår

som började smyga sig fram har fått mer lyster, jag känner

mig 10 år yngre och behöver inte längre så mycket sömn för att

känna mig pigg! Svär inte längre när jag går min väg ner till

Gröna Konsum.. Och det rör mig inte längre i ryggen

när det är dags att betala i kassan.. Jag bara står där och ler

och är någon annanstans.. Toklycklig och dansandes med ett 

brinnande Hjärta!


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!




Av Håkan - 11 januari 2010 15:42

Idag har jag varit och tränat igen!!

1 år sedan jag gjorde ett kraft tag..

Det var inte utan att det kändes heller

vill jag lova! Jösses vad man var ur form!!!

Men sååå skönt det känns nu efteråt..

Nu gäller det bara att fortsätta också!

Lättare sagt än gjort det,

men jag och Thomas på jobbet får

pusha varandra till det   

Nu blir det snart lite mat i magen och sedan får vi se

vad som händer.. Kanske svimmar av   


Idag har jag även blivit glatt överaskad med blommor   

Du är UNDERBAR!!!   och gör mig så GLAD!

Livet är härligt.. *Myser*



Ha en fin kväll där ute



Av Håkan - 8 januari 2010 12:07

En underbar person    talade om för mig

att jag måste uppdatera eftersom jag inte har

skrivit på 4 dagar,  så jag får helt enkelt

skriva några rader  

Solen skiner och det är en underbar vinterdag..

Tyvärr hinner jag inte gå ut och njuta av den

pga att jag har legat i min säng alldeles för länge

idag! Ska jobba ikväll igen och börjar om - 2 timmar.

Ska vara instängd på Brattebyvägen 26 A hela helgen..

Men vad gör det när mina tankar är någon annanstans  

Ja.. Kanske inte så bra om jag ska ha medicinerna!?

Får helt enkelt försöka koncentrera mig på det i den stunden!

Klockan springer iväg tyvärr och jag måste börja

tänka på att förbereda mig för jobbet!


Ha en underbar dag..


  

Av Håkan - 4 januari 2010 15:22

Eftersom det inte hör till vanligheten med

vinter och snö här i Hunnebostrand så tänkte

jag lägga upp några bilder  


  

  

  

  

  


Bilderna är tagna från Balkongen på "Skärgården" Bankeberg..

En dag då Eriksson var på R-Tur!

 

  

 

Min Balkong med mindre trevligare utsikt!

 

  

 

Ja, vi fick vår vinter tillslut iaf   

 

 

Nu blir det att knalla iväg till jobbet..

 

Go Kväll!

Av Håkan - 4 januari 2010 12:34

Tiden den går och idag ska man jobba igen!!!!

Börjar kl. 16.00 Ledigheten har varit kort.

Har inte hunnit registrera ledigheten eftersom dagarna

går så in i helvete fort! Har väll förbrukat all energi på att försöka

klura ut vem denna mystiska kommenteraren är  

Har tänkt så det knakar, särskilt när jag har lagt mig!

Antar att detta är kul för dig  hm.. Jag blir iaf inte klok

på detta.. Så jag får helt enkelt ställa en liten fråga!


- Har vi kännt varandra länge?


Det kanske kan hjälpa mig lite iaf  



Ha en fin dag där ute..

Av Håkan - 2 januari 2010 17:43

Jo tack, idag är det bra!

Igår var en ruggig dag.. Fy fan!

Att ta det lugnt brukar inte fungera i

praktiken.. Bara i fantasin!

Såg ljuset i tunneln igår och lovade Gud att

inte dricka mer bara jag fick må lite bättre..

Efter några timmar kunde jag åter igen resa mig upp

utan att nästan spy!

Ja Nyårsafton var iaf lyckat, hade en bra kväll

och natt.. Åt till överdrift men det var det värt..

Gott med mat! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer

är lite trött, ska nog ta och

hoppa i badet en stund. Sedan blir det att dra täcket

upp till öronen i gropen och se på någon film  


Ha en bra kväll.. Och god fortsättning!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards