En tvåa för tre!

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Håkan - 26 maj 2010 18:59

Gud, vad jag längtar till semestern!

Det märks att man har börjat räkna ner redan.

Man går till jobbet och bara längtar hem igen

och det enda man ser fram emot är de lediga dagarna!

Man öppnar schemat i datorn direkt man kommer till jobbet

och önskar att de tomma rutorna på sin Schemarad

hade varit nu.. Trött är man också.. Orkar ingenting längre!?

Håller man på att bli gammal? Allt detta började kännas

samma dag jag fyllde 30.. Eller ja.. Igentligen dagen efter

jag fyllde 30.. Ett bakrus som aldrig gick över!

I år blir man hela 32 år.. Fan det känns konstigt att fylla 32!

Tycker inte det var länge sedan man fyllde 20..

5 dagar efter min 20 årsdag flyttade jag hit till Hunnebostrand.

Ung, stark och full av drömmar..

Idag är jag Gammal, svag och full av drömmar!

Det hjälper inte direkt heller att de ringer och skickar

ut papper om att man ska pensionspara!

Ett jävla tjat.. Började redan när man fyllt 25 eller var det

tidigare? Kommer inte ihåg för den första gången blev

jag så jäkla förbannad så jag har förträngt det.


Nu känner jag press på mig att jag kanske skulle ta

tag i skiten och börja säkra min ännu äldre framtid!


Men har ingen större lust att tänka på det just nu..

Det är säkert jätte dumt av mig...


Ska nog kolla upp det där redan imorgon!


Jobbar gör jag just nu, jobbar med Thomas ikväll

så det är bra.. Imorgon och Fredag kvar, sedan är

jag ledig 2 dagar.. Ska tydligen bli skit väder så

det blir väll till att städa och tvätta.. Gud vad kul!


Nej, det nalkas medicin utdelning här..

Dags att göra ett ryck!


Ha en fin kväll..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards