En tvåa för tre!

Alla inlägg under maj 2009

Av Håkan - 28 maj 2009 10:13

Bloggtorka, bloggtorka.. Har försökt o skriva något ett tag nu men

det händer inget när jag ska skriva.. Helt tomt.. Det har inte hänt så mycket heller, livet går sin gång.. Fast.. Vilket liv?

Nej.. Ska vara ärlig mot mig själv.. Och säga det rakt ut..

Ja Håkan.. Du är deprimerad.. Och det har du varit ett tag.

AAAHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

De säger att det kan hjälpa & skrika rakt ut ibland!?

Ja, kanske medans man skriker för då tänker man inte på något alls

mer än att: Folk måste tro jag är dum i huvudet...

Iaf mina grannar tror säkert det.. Så mycket tokigt de måste hört från

vindsvåningen. Får mina små spel ibland.. Eller ja.. rätt ofta.

Men är man ensam får man sysselsätta sig på alla tänkbara sätt.

Nej nu ska jag inte skriva något på ett tag.. Inte förens jag har något

roligt att skriva om.. Var bredda på ett längre uppehåll..


Tack o Hej

Av Håkan - 20 maj 2009 21:03

Ja det stämmer nog.. Vet inte vad det är för veckodag längre.

Men det är ju härligt att slippa tänka så mycket. Idag har det inte hänt mycket mer än sist. Har haft tvättstugan idag.. WOW! Varit och fikat hos Michaela.. Köpte med mig kakor men de ville hon inte ens smaka på!

Fan första och sista gången jag köpte med mig kakor alltså..

I vilket fall som helst så var det goda, lämnade kvar dem där.. Funderar skarpt på att gå och hämta dem.. Vem vet de kanske är slut?

Hon kanske passade på och mumsa i sig dem när jag hade gått.

Knappast så anti hon var mot de kakorna.. Ja nog om kakorna.

Vad händer i Hunnebostrand så här på vårkanten då? Ja fler mopeder

och andra oljud har börjat uppenbara sig.. Går för det mesta och små svär

i min vindsvåning.. Så lite jag har att göra.. Hm.. Är så fruktansvärt uttråkad alltså.. Är till och med för uttråkad för att dra i dolmen, då har det fan i mej gått långt det vill jag lova... Sökandet efter nytt sjukt material har dessvärre inte hjälpt.. Provade att se på dvärg gruppsex men jag fick stänga av.. Var inte riktigt min grej. Nä nu får jag sluta.. Innan det blir på tok för galet... Ni som inte känner mig tror väll att jag inte är frisk på en fläck.

Och till er som känner mig.. Ja det är precis som vanligt ;)


Go kväll

Av Håkan - 15 maj 2009 18:52

Var riktigt länge sedan jag skrev nu.. Men det händer fan inget

som man kan skriva om heller!! Antar att ni INTE intresserar er av:

Hej! Idag har jag sovit, ätit och skitit igen.. Har gjort det ett tag nu!

Ska snart iväg och jobba igen .. Ja.. det innebär att få så lite betalt som möjligt för att torka någon i röven.. Samt åka på allt som har med sjukdomar att göra..

Nej.. Inte mycket har hänt.. Iaf inget som är värt att ta upp.

Fantastiskt härligt väder idag så jag har avnjutigt dagen på min balkong.

Skulle fått en fika kompis idag men det sket sig så jag fick dricka ännu en kopp kaffe för mig själv.. Men det är klart varför bryta en gammal vana?

"Stackars sate" Jag vet att jag låter väldigt sarkastisk

och det är jag också men jag mår FANASTISKT bra.. Ärligt alltså..

Vi går mot sommaren och det är varmt o skönt ute :) Snart 1 Juni och jag blir äntligen 1 år äldre.. Fan vad kul. Innebär detta att jag slipper visa leg på systemet i år? Det finns alltid något positivt att hitta.. Kan ju inte använda mitt leg eftersom det gick ut för snart 4 år sedan.. Då slipper jag skaffa nytt och tvingas ta ett vackert kort..


Go kväll

Av Håkan - 3 maj 2009 11:53

Nu går det fort.. Redan Maj. Har varit riktigt sköna dagar

med sol, fast idag är det mulet. Gör inte så mycket

man blir nästan rädd för att sommaren blir dålig om allt

kommer nu. Var några dagar sedan jag skrev nu,

har haft bloggtorka igen och har nog fortfarande lite

av den kvar. Jobbar till 14.00 idag, Thomas, Johan och jag

är de tappra 3 som jobbar.. Så idag har vi övertag ;)

Inga tjatiga "Tjejer" eller ja "Kärringar" som munnen går i ett på,

så man inte får en syl i vädret.. Skönt o vara "Man" och slippa tänka över

huvudtaget.. Man bara gör och hoppas det blir rätt ;)

Nej då, bara retas med er, det är allt bra kul o jobba med er

tjejer... Vad skulle vi göra utan er?

Nej nu är rasten slut..


Ha en bra Söndag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards