En tvåa för tre!

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Håkan - 18 maj 2010 20:20

Jag har inte varit borta i 2 veckor.. Kanske en dag?

Nåja, allt är sig likt här på jobbet. Snart bara 1½ timme kvar!

Såg att jag ska göra 6 fantastiska dagar i rad nu..

Där fick jag för jag var borta i 2 veckor!

Men jag vågar inte klaga.. Och ska väll inte det heller.

Hade en stund funderingar på att smita iväg till Stockholm

här ikväll.. Skulle vara en dröm att få gå på Hötorget igen  

till och med i spöregn!

Fast det är ändå lite små roligt att träffa "mina" gamlingar igen..


Thomas såg faktiskt riktigt pigg ut!


Imorgon blir det att stå upp med tuppen.. Ja "tuppen"

står ju rätt upp varje morgon.. Men då drömmer jag som bäst.


Nej dags att göra ett sista ryck!


Go kväll...


Av Håkan - 18 maj 2010 10:48

Vaknade för en timme sedan helt totalt väck..

Satte mig på sängkanten och försökte tolka mina egna tankar..

Eftersom det var rena rappakaljan och jag inte förstod något,

så reste sig kroppen av sig själv och gick den väl inpräntade

turen ut till toaletten.. Hängde ut den lille och gjorde det alla

vi karlar har lärt oss sedan ett tidigt stadie i livet..

Att fälla upp toasitsen.. Jag började nu komma tillbaka igen..

Till ett mer vaket stadie!

Men just i denna stund hände något riktigt sjukt..

Jag gav mig fan på att jag hade rest bakåt i tiden!!?

Jag befann mig 1 år bakåt i tiden.. Jag stod och försökte

tänka så logiskt jag kunde men fick bara en skrämmande

känsla i kroppen.. Måste ha sovit jäkligt konstigt i natt..

Kanske har legat med ansiktet nerborrat i kudden igen

och fått syrebrist.. Jag var totalt upp åt väggarna knäpp.

Det kanske är så att jag sover med ansiktet ner i kudden?

Jag har vaknat förut av att jag har hört våldsamma

knackningar i väggen..

 

Time Out!!!


Har fått för mig att det är jag själv

som knackar för att på något konstigt sätt bli väckt..

Jag brukar då vakna på mage andfådd och tagen!


Eller så är det rent av grannen som bankar för att jag snarkar?


Ja vem vet.. Jag har i alla fall nu insett att jag är kvar här

på 2010 och att solen skiner.. Men det är ju klart den

skiner idag när jag ska gå och jobba!

Får väll sätta mig lite på balkongen innan jag börjar jobba

och njuta av den en liten stund  


Jag önskar er alla en fin dag...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards