En tvåa för tre!

Alla inlägg under december 2011

Av Håkan - 31 december 2011 12:08

Idag smäller det, rent ut sagt. Miljonbelopp sprängs i luften

runt om i Sverige! Själv slutade jag med smällare och raketer

när jag var 16 år pga att jag inte ansåg mig längre lämplig.


Historien har ni här:


http://hakaneriksson.bloggplatsen.se/2009/01/01/1241628-det-nya-aret/


Och fortsättningen här:


http://hakaneriksson.bloggplatsen.se/2009/01/03/1247420-magnum-smallare-och-toaletter/


Jobbar ikväll och har laddat en varsin systempåse till alla på hemmet...

Nej, riktigt så kul blir det inte, det värsta är att om man hade fått ta med sig

så försöker majoriteten av de gamla inbilla oss att de är nykterister?!


VA FAN? NJUT FÖR GUDSSKULL!


Ta en redig grogg, drick en starköl med ölhävare, spotta o svär...


Jag glömde... Det sistnämda gör de visserligen redan.


Om jag hamnar på hemmet ska jag vara full varje dag och klämma

på alla söta tjejer som jobbar, istället för mitt namn så ska det

hänga en stor varningstriangel på min dörr.


Men så bra blir det nog inte... De ger mig säkert ett piller

så jag sover hela dagarna, men vad gör det... Då kan jag drömma istället.



Nej, jag får helt enkelt blanda ett extra starkt glas saft till dem och mig ikväll.


Jag önskar er alla en riktigt fin kväll och var rädda om er...


GOTT NYTT ÅR!




Av Håkan - 30 december 2011 13:11

Ja, God Jul och allt i efterhand... Fortfarande

glest mellan gångerna jag skriver, men så är det.


Imorgon är det Nyårsafton = Tredje världskriget på utsidan.

Förra året blåste det så in i helvete så en större del av alla

raketer som avfyrades i Hunnebo lyckades styra mot min balkong.

(Kändes det som) Då var jag nojig!!


I år blir det lungt igen, ska jobba Nyår och det blir ingen

Champagne för Eriksson... Vad tråkigt det lät, får slå på stort

nästa år när jag blivit äldre och piggare!


2012 låter lite som... Ett spännande år.

Det är ju tydligen då allt ska hända, eventuellt undergången,

eller då "de" återvänder.


21 december 2012, här kan man spara pengarna och ge fan

i att köpa julklappar. Men det blir säkert som så många gånger förr

en stor besvikelse och julhandeln fortsätter som vanligt.


Jag har sett på tok för mycket av "Ancient Aliens" och har nästan

börjat tro mer på att "de" återvänder, än på en undergång.

Vem vet, kanske kvinnan i mitt liv... Kommer från stjärnorna.

Vore i så fall inte så konstigt att jag inte fått tummen ur än.


Fantasi Nisse

 

Nej, vi hoppas på ett bra år och att alla får njuta av det,

så därför önskar jag nu på förhand...


Ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Av Håkan - 13 december 2011 14:47

Idag har det regnat oavbrutet sedan jag slog upp

mina blå/gråa ögon! Låt oss tillsammans sjunga ut i glädje

denna härliga vinter dag... För helvete!


Vad erbjuds mer en sådan fantastisk dag som idag?


Jobb om 1 timme, paraply har jag inte heller för det

slog jag sönder i vrede en blåsig dag... Här tänker man före

man handlar! Jag har vaknat på fel sida idag och har gått

och talat högt med mig själv hela förmiddagen, har sagt åt mig

själv att hålla käften ett flertal gånger men vad hjälper det?!


Nej, nu ska jag ansträngt försöka dra på smilbanden

och göra mig iordning för en härlig liten promenad.



Ha en fin kväll...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards