En tvåa för tre!

Alla inlägg under januari 2012

Av Håkan - 17 januari 2012 13:01

när allt bara känns tråkigt, jag är rastlös och uttråkad.

Kan kanske bero på dimman? Något lockar på en,

ett mystikens väsen?


Nej, riktigt så spännande är inte livet.


Är fortfarande inte riktig frisk sedan denna dunderförkylning

jag hade, så någon form av aktivering blir det inte heller.

Var nere och handlade igår, när jag kom hem höll jag på

att hosta upp lungorna (bokstavligen) efter den lilla

promenaden med konsum påsarna. Har fortfarande

febertoppar rätt som det är... Balle!!


Vill vara frisk och träna igen!


Något som är positivt, är att jag iaf äntligen har fått tag

i min bror. Har försökt att få tag på honom varje dag sedan

3 Januari, men idag fick jag kontakt... Tack för det!

Nu kan jag pusta ut ett tag till.


Nej, jag får fortsätta fly verkligheten och återgå

till min fantasivärld igen... Där händer det grejer!





 

 

Tack o hej...


Av Håkan - 9 januari 2012 16:42

Där kom den, den första riktiga snön i hunnebo i år.

Lite sent kan tyckas, julen är över och så även nyår!

Men det är ändå mysigt... Dalmas som man är!


Kommer ihåg vintrarna när man var liten och bodde

i dalarna, brukade klättra upp på taket på en ladugård

där en kompis farfar bodde (Nej, han bodde inte i ladugården).

Sedan hoppade vi rätt ner i snön och i stort sett försvann

eftersom snön var så djup. Vi brukade alltid låta min lillebror

Andreas hoppa först, för att vara på den säkra sidan...

Han var totalt orädd för allt den grabben.

Sånna vintrar får man knappast uppleva längre, tyvärr.


Måste åka upp och åka Snowboard snart igen också, tror det är 3 år

sedan man var upp och åkte... Saknar det!


Nej, har nog inget mer o skriva idag

så jag tackar för mig.




Av Håkan - 8 januari 2012 14:01

Ja, jag börjar tro det... Är det någon där ute som

jag har gjort illa!? Hallå?


Nu har jag varit dålig så många gånger efter

i somras, så jag börjar ana att det ligger

någon form av förbannelse över det hela!


Varje gång efter jag varit och tränat så har jag

blivit kass, efter i somras har jag nog lyckats

vid ett tillfälle träna 3 gånger på 1 vecka utan

att bli dålig där mellan... Sedan har det brustit.


Men denna gången bör iaf någon utövat riktigt svart magi.


Efter att ha skitit ner mig 3 gånger, illamående som fan

och fått mig att tro att det var magsjuka, så vaknar jag istället

på Torsdag morgon med en sjuhelvetes förkylning och feber!?


Nu har jag legat i flera dagar och i stort sätt förtvinat bort!!!

AAAAAaaaahhhh!!!!


Nej, nu blir det fan att ta C-Vitamin intravenöst här efter.


Ska förlora pengar imorgon igen eftersom jag ska vara hemma

från jobbet men på Tisdag får jag gå hur jag än mår.

Får se när (om) man vågar träna igen och hålla tummarna

att man slipper bli sjuk igen. Ska även hålla utkik om det möjligen

är någon där varje gång jag är där, som kanske medvetet gör mig dålig...

Hmm... Thomas och Tobias ligger risigt till... Kan det var någon av dem?

Eller är de rent av i maskopi med varandra?


Får lura på detta!



Ha en fin dag...



Av Håkan - 1 januari 2012 13:59

Och jag har nyss avslutat den första arbetsdagen på det nya året.

Inget ovanligt hände och allt var precis som vanligt.

Något trött är jag, gjorde misstaget att lägga mig innan tolvslaget

och fick nästan hjärtsnurr när den första raketen avfyrades.

Jag lättade nog minst 10cm från madrassen, sedan var det lögn i

helvete att somna om. Tror jag har sovit 3 timmar i natt,

men det var ju nyårsafton så det var inget konstigt med det.


Snart dags att börja med middagen och idag ska jag unna mig

ett glas rött till maten, lär antagligen somna handlöst bara

jag känner lukten av det.



Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton

och att ni mår riktigt dåligt idag   




Tack o hej, från mej!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards