En tvåa för tre!

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Håkan - 14 maj 2010 11:42

Detta visste jag väll mer eller mindre

skulle hända redan igår när jag

slog mig ner vid det lilla bordet

på Kinarestaurangen!

Det har varit ett slagfält i min mage

under morgontimmarna..

Jesus Maria..


Fruktar redan nästa pappersark!


Är rätt glad att jag redan i ett tidigt stadie

släppte loss regält inför Malena!

Nu kan jag hej vilt gå och vädra hur som helst..

Ja, någon skam i kroppen har jag ju..

Det händer ju att jag går och små muttrar

för mig själv och en liten ursäkt slinker ur.

Men Malena är snäll hon och brukar medmännskligt säga:


- Vad sa du? Sluta be om ursäkt, jag är van nu.


Just nu springer hon runt med dammsugaren,

Hon säger att det är för att det är dammigt

men jag tror det är i förebyggande syfte..


Hon hör då inte när jag släpper mig och skulle

det lukta dåligt så kanske det bara är filtret

i dammsugaren som behöver bytas..

Jag vet inte... Men dammigt är det inte!


Idag ska det tydligen bli regn i Stockholm

och jag hoppas på en slappar dag idag..

Inga turer till något vackert blomställe!!


Ha en fin dag..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards