En tvåa för tre!

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Håkan - 24 maj 2010 13:26

Ja nu är det inte så att jag inte tycker om solen!

Men.. Om de säger att det ska bli regn på nyheterna

så förväntar man sig regn och planerar något som är lite tråkigt!

Där sprack: Städ dagen och tvättstugan!

Är bara ledig idag sedan är jag inte ledig före helgen.

Ja, då får jag uträtta de efterlängtade sysslorna då!

Har översatt lite men känner att det är alldeles för fint väder

för att sitta med det. Men å andra sidan så satt jag tillräckligt

i solen igår och bör passa mig idag.. F A N !

Skulle behöva gå ner och handla lite för den större förmögenheten

jag besitter = 117:- Hej och hå, här ska storhandlas!!!

Får lön på Torsdag så jag får snåla som fan!

Vad köpa då? Hm.. Hur mycket får man för den lilla summan tro?

Nu är det ju Coop Konsum vi talar om.. Nåväl.. Det blir vad det blir.

Nej, man kanske ska lägga sig på balkongen ändå en sväng.

Ta vara på dagen!


Hej hopp!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards