En tvåa för tre!

Alla inlägg under maj 2011

Av Håkan - 28 maj 2011 11:18

Ledig helg och mulet ute, det är precis som det

brukar vara... Tänker inte gå in mer på det!

Då blir det bara en massa konspirationsteorier igen.


Däremot så har posten skaffat praoelever

i och med detta så har jag slutat få post!

Jag röstar för att de ska återgå till det vanliga igen!

Min beställning från Discshop har på något sätt försvunnit,

och imorse blev jag väckt (Antagligen av en granne)

som släppte ner en räkning i mitt brevinkast... Kan ha varit

gårdagens post!? Vad vet jag!


Funderar på att sätta upp en stor lapp en trappa ner

med en pil som pekar upp och skriva:


"Till posten!


Vänligen fortsätt en trappa till

din jävla latmask!


Mvh. Vindstomten"

 

Nej, då retar jag kanske upp dem och kommer

att bli bortglömd för all evighet.


Oj, nu gjorde morgonkaffet underverk...

Dags att springa iväg!!



Ha en fin Lördag..

Av Håkan - 26 maj 2011 12:21

Med bara 10 arbetspass kvar till 5 veckors semester så känner

jag mig mer frånvarande än vanligt... Jisses vad tiden går!

Vill kanske inte gå riktigt än.. Klart jag vill ha semester

men NU!? Är det redan dags alltså!?

För helvete, jag kanske ska bege mig ut och leta julgran

innan det är försent? Göra Janssons och griljera skinkan?


HOLD YOUR HORSES!!!!!

 

Nej, man kanske skulle köpa sig ett armbandsur

och konstant gå och stirra på det.. Då går ju tiden sakta...

Hm... Ja, något att tänka på.


Förutom det här med tiden, så måste jag ändå säga

att det ska bli FÖRBANNAT SKÖNT med semester!



Har jag redan tömt kaffekoppen!!??


Va faaaaan!!!!







Av Håkan - 20 maj 2011 13:41

Jo det är sant! Precis just nu sitter jag och skriver något
som inte har någon alls betydelse eller mening överhuvudtaget.
Några tomma ord bara för att...
 
- Har nu suttit i några minuter och funderat på vad jag mer ska skriva!
 
Efter yttligare några minuter inser jag att mitt liv

inte har blivit mycket mer spännande sedan sist.
 
Tror jag är mycket nära någon sorts kris av något slag..
Kan vara en försenad 30 år kris kanske..
Listig jäkel den där krisen, låg i bakhåll i 3 år och lurade
för att nu snabbt som attan ge mig en redig örfil.
Men vad "den" inte vet är att Eriksson är stark och kan stå imot
motgångar och annat jäkelskap...
 

*Pekar finger stolt åt "den" *
 
Igår när jag som vanligt låg och drog min morgonrunk
så slog mig något, jag är precis lika dan som jag var när jag var 15.
Den enda skillnaden är att jag är betydligt lugnare och stelare i kroppen
och att jag nu känner ångest och skam efter en runk.
Samt att jag skäller för mig själv och stör mig på
mopedister, som aldrig tycks hitta dit de ska! (Gnällgubbe)
Jag fyller snart 33 år och går här uppe och lunkar och...(!)
 
Talar med mig själv i en lägenhet som jag bott själv i 13 år till sommaren.
Detta måste vara någon sorts varningssignal om man hade
en psykolog i sin närhet.. Tvångströja och munkorg när jag fyller 35!
 
Nej, skärpning Håkan.. Nu är det dags att börja leva snart!


Annars då?
 

Jo, tack!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards