En tvåa för tre!

Alla inlägg under mars 2010

Av Håkan - 15 mars 2010 16:08

Ja så är det.. Kom hem igen igår kväll!

Helgen har varit hur bra som helst.. Men så fort den gick!

Tyckte inte det var länge sedan jag åkte till Stockholm..

Men har man det bra och trivs så antar jag att tiden ska

gå fort.. Tänk om det kunde vara tvärtom istället!!

Så bra det hade varit - Har man tråkigt så går tiden fort

och om man har kul så går den sakta.. Men som med allt annat

så ska det positiva inte vara till "någons" fördel  

Förkylningen är tillbaka också  blev riktigt kass

på Lördag kväll igen.. Men nu har jag inte råd att vara hemma

från jobbet igen så jag får helt enkelt gå på Ipren  

Får kanske skylla mig själv när gick ut så tunnklädd

i Lördags.. Men man lär sig väll en vacker dag.


Det var en fin eftermiddag men det var kallt!



           



---------------------------------------------------------------------

Ja vad säger man? Lite lättare att hitta runt på Konsum i Hunnebostrand! Informationstavlan var bra att ha..


   



Nej nu blir det en Dusch så här efter jobbet och sedan

snora sig lite till sömns.. 1 timme kanske? Eller mer  


Ha en Mysig kväll

Av Håkan - 12 mars 2010 12:30

Och olyckan vänder.. Det kom loss ett tåg hem på Söndag  

helt plötsligt bara fanns det där som en skänk från ovan.

Så igår efter jobbet körde min räddare i nöden Thomas mig

till Uddevalla C, där jag tog tåget som gick 17.09 till Göteborg.

Där X2000 stod och väntade så fint på min ankomst..

Sedan raka vägen till Stockholm. Ja det var ju precis som sist

gång jag åkte hit när man steg av tåget på Centralen  ...

Vilket jäkla håll går jag.. Rena lämmelgångarna där nere!

Lite skillnad av att hoppa av vid hållplatsen i Hunnebo!

Men det blev såklart att ringa Malena och få guidning  

var ganska snabbt i rätt lämmeltåg igen.  

Känner mig nästan bakrus idag.. Var en lång dag igår så

det känns idag.. Solen skiner här och det ser riktigt gott

ut.. Malena jobbar till 16.00 idag så jag får sysselsätta mig

själv så länge.. Kanske med en dusch? Ja.. varför inte!


Ha en fin dag

Av Håkan - 9 mars 2010 19:31

För att jag har glömt dig... Men jag har inte så mycket

tid för dig längre och nu när allt är toppen så har jag inte

så mycket att skriva om längre.. Det är klart att jag skulle kunna

tjata om hur bra allt är och hur bra jag mår men du min kära

blogg har varit som lite "terapi" för mig förut! Där jag kunde

driva med mig själv om mina funderingar och motgångar

och sedan skratta lite åt det för mig själv..

Den enda motgången just nu är ju SJ och tågen!!

Det är en stor motgång just nu när jag har planerat in en resa till

Stockholm igen.. Skulle ju åkt för 2 helger sedan men då gick

det ju inte heller, som tur var så kom ju Kärleken till mig istället då.

Nu går det resor till Stockholm men inte hem igen!?

Hoppas på att någon ändring ska ske men det ser mörkt ut..

Har varit inne och tittat varje dag nu.. Jag får hålla tummarna

och hoppas på en ljusglimt i mörkret snart.

Är på jobbet och att blogga ingår inte i mina arbetsuppgifter så

jag får tacka för mig för den här gången.. Ska försöka skriva

lite oftare jag lovar!


Ha en Skön kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards