En tvåa för tre!

Alla inlägg under februari 2012

Av Håkan - 5 februari 2012 12:04

Ja, jag vet! Har blivit dålig på detta.

Men rätt som det är så händer det igen

och ett inlägg skapas!

Har varit ledig i helgen och jävlar vad den har gått fort.

Inte för att jag är förvånad snarare tacksam för att inget

oväntat har hänt... Jo men visst.


Tro det eller ej men igår kollade jag på (endast 1) film.

Har sagt till mig själv att jag inte ska kolla på den sortens

genre längre, pga att jag bara svär över hur

fjantig jag är när jag ligger och små snyftar och små ler

så där löjligt... Jag snackar givetvis om romatiskt drama!


Hade hört talas om filmen "En Dag" så igår tog jag mig i kragen

och tuffade till mig riktigt ordentligt och startade filmen...


Så fan heller!


Hade jag filmat mig själv under den tiden jag såg filmen, så hade jag

inte kunnat se mig själv i spegeln igen utan att skämmas!


Något som jag har märkt är bra ibland, är att pausa en liten stund

under sådana här filmers gång, så man kan gå på toaletten och tvätta bort

den där tjocka massan av vita kristaller runt ögonen...

Det sker ju givetvis inte utan lite pepptalk samt lite hårda ord

till en själv om att skärpa sig.


Tillbaka till filmen och man känner sig ganska manlig igen...


Detta håller inte speciellt länge.


Någon gång under filmen ger jag av ett illvrål i ren fötvivlan

och det är igång igen!


För er som inte har sett filmen, se den.

Det gäller er "Karlar" också.


Den här helgen har gått i terapins tecken,

inte ofta man snyftar längre och låter tårarna flöda...

Kan nog kanske göra gott?




Ha en fin dag...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards