En tvåa för tre!

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Håkan - 26 december 2008 14:12

2 arbetspass kvar sedan få jag vara ledig en hel dag :)

Dagen har varit bra, det är ju jul så varför stressa

med gammalt folk i onödan. Såg på Nyheterna imorse

att det har brunnit på flera ställen.. Bland annat så var det

en man som brann inne i Malung. Jag ringde brorsan på en gång

eftersom han är en storsovare och inte vaknar i första taget.

Han svarade så klart inte i telefonen.. Men fick ett sms för en stund sedan

att han hade dåligt batteri på mobilen.. Jag tror att han är påväg

ner till Uddevalla idag för att hämta sin dotter Jasmine och behövde

antagligen spara på batteriet... Skönt då kan man slappna av!

Fan jag är riktigt kass imagen idag.. Tur jag är själv..

Synd bara att man inte kan undvika sig själv också!

Nej nu får jag nog ta mig en tur på klosetten..


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards