En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Håkan - 22 december 2008 20:14

Nu ska jag strax ta mig en dusch och sedan äta!

Har grejat med mina musik videos och gjort

en dvd av dem.. Kreativ.. Jag vet;)

Trött i ögonen är jag som fan!!

Här är lite bilder på hur Menyerna

ser ut.. Slut resultatet blev bra:)


Go kväll










Av Håkan - 22 december 2008 11:06

Kommer tomten till alla snälla barn!

Men alla snälla vuxna då!!? Har fan inte

sett tomten på minst 22 år!!!

Vart tog han vägen igentligen?

Skämt o sido, kommer ihåg alla 2 olika tomtar

som turades om att besökte mig o min bror när vi

var små, år för år.. Pappa och min farbror Kurt!

Kommer ihåg att Kurt nästan jämt höll på att svimma

under masken på grund av värmeslag.

Pappa brukade alltid leda honom ut i köket

till vattenkranen.. Där stod de en bra stund

och man kunde höra min kära far övertala

Kurt att dricka vatten och att andas!

När Pappa var tomte var det lite skrämmande,

han levde sig verkligen in i det..

Ho,ho,ho!!!! Finns det några snälla barn här? 

Skrek han mer eller mindre hysterskt när han kom in.

Efter nått år eller så, så började vi fatta vem som

var under masken.. Han brukade alltid klämma lite extra

med handen när vi skulle hälsa på honom..

Det brukade Pappa också alltid göra.

Ungar är inte dumma! Det vet jag när jag var tomte

till min ena kusin när han var liten.. Jag tog av mig

handskarna och direkt han såg mina händer så sa han,

- Hej Håkan!

Helt otroligt, snacka om observant!

Tänk på det om någon av er ska vara tomte i år :)

Idag är det min sista lediga dag, sedan jobbar

jag som fan.. Försöker att inte se negativt

på det men det är svårt att låta bli.

Gick upp vid 10.00 idag.. Eller mer eller mindre

tvingade mig upp. Brukar ställa mobilen på 8.00

först.. Som om jag överhuvudtaget skulle ta mig upp då!

Då brukar jag ställa om den till 9.00 Lika hopplöst då.

Sedan håller det på så tills jag nästan får ångest

för att jag sover bort mina lediga dagar och får

tvinga mig upp. Ja det är väll så när man är ensam,

hade man inte varit det så hade det sett annorlunda ut.

Men o andra sidan kan jag behöva det nu när jag ska

jobba resten av den här veckan..


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards