En tvåa för tre!

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Håkan - 25 december 2008 16:40

Kvällsmatsdags om en stund, drar på det en stund eftersom jag inte har planerat att mata ihjäl de boende.. Det är mat på mat här! En återkommande tanke slår mig gång på gång "Vad fan gör jag här?" jag låter negativ jag vet men i dessa juletider vill jag vara ledig & med någon mysa. Brist på båda delarna dessvärre! Visst jag har haft det mysigt i några kvällar efter jobbet men längtan efter kärleken tar överhand.. Jag exploderar snart inombords o behöver snart en kalldusch! Ja det ska jag ta mig..Go kväll

Av Håkan - 25 december 2008 13:17

Satt och kollade igenom ett gammalt fotoalbum

och fick se ett kort på mig och Farmor som är

taget en Julafton för allt för många år sedan.

Saknar min Farmor.. Snyft! Det var så mysiga Jular

när hon var med. Den sista Julen vi firade ihop

var för ca: 13 år sedan... 13 år sedan!!?

Usch vad tiden går.. Vi var iaf nere i pappas

och hans sambos gamla hus, alla ungar och alla gamlingar!

Minns tydligt bilden av Farmor, "Plast" Mormor och  Morfar

sittandes på rad i soffan snarkandes med huvudena

lutande bakåt med vidöppna munnar! Det såg

rätt kul ut när alla tre satt brevid varandra exakt likadant.

Det var Jular det :) som saknas mycket.

Medans jag bläddrade igenom fotoalbumet fick jag även

se en bild på mig och en av mina Mostrar..

Jag har tre stycken mostrar och två av dem är väldigt

kontnärliga, grymma på att måla och teckna.

Min Moster Lisbeth som jag är på bild med var även bra duktig på

att göra snöhästar.. Kul :)

Nej klockan rinner iväg, ska jobba om en halvtimme..


Ha en fin dag


Av Håkan - 25 december 2008 02:31

Har lagt mig men är inte trött.. Bloggar på det mobila nätet! Hell Moppers härjar på utsidan! Det är klart, så fort det blir minusgrader o halt så är det kul o spinna loss nedanför min balkong.. As! Det brukar aldrig slå fel.. Särskilt när den första snön kommer, men då är det inte bara mopeder utan Volvo raggarna är också med på ett hörn. "Den årliga nu retar vi gallfeber träffen".. Imorgon jobbar jag kväll igen eller ja "idag" blir det ju.. Nej jag kanske skulle försöka sova nu..Godnatt

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards