En tvåa för tre!

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Håkan - 12 december 2008 11:53

Dags att hoppa in i duschen och göra

något åt igelkotten där nere, sticker som fan

på insidan låren när jag går.. Tröttsamt!!

Ja har man en gång börjat så får man fint

fortsätta. Ska jobba ikväll, tredje kvällen nu

Lördag, söndag jobbar jag morgon..

Har ingen lust o jobba ikväll, är trött

och små yr i knoppen.. Tänk om man bara kunde

ha åkt någonstans med någon man tycker riktigt

mycket om och bara myst ihop utan att tänka

på nått annat. En sån liten grej som en klapp på axeln

hade nog stärkt mig och fått mig att känna

mig 100 gånger bättre! Får nog ta och klappa om mig själv

en stund i duschen och tala om hur bra jag är..

Får bara se till att göra det innan Posten kommer

och öppnar mitt brevinkast.. Kan kanske bli dåligt

med Post i framtiden annars;)

Ett Julkort hade ju varit kul...


Ha en underbar dag.. KRAM

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards