En tvåa för tre!

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Håkan - 6 december 2008 18:04

Sitter här med min kaffemugg, har grejat lite med

en ny låt. Musiken är klar men texten har jag

kvar.. Kommer inte på ett skit att skriva.. Ingen

inspiration alls :( helt dött!!! Skrivit ner 3 stycken

olika rader på en början... Inget som jag kan

fortsätta på tyvärr, iaf inte idag!

Låtens handling är rätt viktig i denna, eftersom

bakgrundsmusiken medlar lite tragedi.. Vad jag hör.

Får väll pausa några dagar tills det lossnar,

kanske kommer på något lyckligt istället ;)

JAG ÄR SÅÅÅÅ UTTRÅKAD JUST NU!!

Hade det varit sommar nu så kunde jag

ha tömt barskåpet och gått neröver..

Men, men.. Inte en själ!! Nej.. Usch!!

Små kåt är man också i råga på allt!!

Där har vi något man aldrig får göra nått åt...

Är så trött på detta skinnflöjts spelandet

framför teven, så nu har jag förbjudit

mig själv att ge vika åt denna synd..

Jag siktar på ca: ett dygn!


Ha en trevlig Lördag


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards