En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Håkan - 20 december 2008 22:04

Hittade en gammal goding i bokhyllan,

Titanic.. Är lite småröd i ögonen fortfarande!

Jag låg där på soffan och hade gåshud så att

benhåren stack ut igenom byxorna!! Samma reaktion

gång för gång.. Det är nog en film som man aldrig

tröttnar på.. Vilken kärlek.. Suck! Tror det är dags

att sätta på lite brutal Metal musik så man inte glömmer

vilken hårding man är;)


Godnatt där ute

Av Håkan - 20 december 2008 15:17

Hoppade in i duschen för den stora rakningen och

när jag stod där som bäst så hörde jag en jäkla smäll.

Det lät som om någon försökte slå sönder något.

Tänkte "Vad är det för jävla liv" Jag fortsatte med

rakningen och var på väg ner över när det började banka på dörren till förbannelse. Det ropades och hojtades.. Små svärandes

klev jag ur duschen och tog en handduk runt mig.

Jag låste upp dörren och möttes av ett gäng brandmänn!

Brinner det här? frågade de.

Nej för fan, jag står i duschen, här brinner det inte.

Va fan brinner det?

De sa åt mig att vara beredd på att gå ut, så jag klädde på mig.

Eftersom jag bor högst upp så gick jag ut i förebyggande syfte.

Knepigt det där, man har många gånger tänkt på vad man

skulle ta med sig om det skulle börja brinna.

Och det är inte lite grejer man kommer fram till..

Men jag tog med mig Snusdosan!!?

Och mobilen visseligen, men det var det enda!

Vad fan var det då? Tur att det inte var mer allvarligt än det var,

då hade jag varit en grymt fattig man!

Ja det var iaf skönt att det gick bra.. Tänk vad jobbigt

att bli utan bostad!! Nej tack gode...

Det var tydligen inne hos grannen under mig

som det hade hänt något. Hon var inte hemma

men kom efter en lite stund.

Nej nu ska jag fixa mig lite mat i mitt kära hem:)


Ha en trevlig Lördag




Var tvungen att ta en bild på den fina solnedgången från min balkong...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards