En tvåa för tre!

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Håkan - 17 december 2008 17:19

För vissa.. För mig Onsdag, har åter igen

kommit ur ett varmt bad:) lite kyligt här

hemma tycker jag.. Brr! Men nu känner jag mig

varm o go igen.. Jobbat idag, har varit en jäkligt bra dag:)

Mår riktigt bra idag, känner igen kramp någonstans

varken i pung eller hjärta!


Nästa vecka är det jul igen och ingen snö har det

kommit än, regnet faller mot marken,

kanske det inte är tillräckligt kallt än?

Vad vet ja, snön kanske kommer nån da'

Snöbolls krig och sedan varm choklad,

jag minns en riktig vinter när jag va barn,

kälke ner för backen vi for, på en sådan

jag nu är för klumpig och stor,

Men ändå när jag ser snön utanför

mitt fönster falla, börjar jag som ett barn

att tralla, glad för den allra minsta flinga,

för Gud, jag är så trött på regn och dimma...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards