En tvåa för tre!

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Måndag, måndag

Av Håkan - 27 oktober 2008 17:02

Då var denna dagen avklarad, jobbat 7-16 idag.

Imorgon börjar jag 16.00 det är lite segt men jag får ju

sovmorgon iaf:) Har suttit och små letat lite efter

något att titta på ikväll men inget nytt har kommit ut

av intresse! Regnar gör det idag med så jag får väll

placera mig i mitt nersjunkna hörn i soffan igen!

Jag tror minsann om man tittar noga de gånger

solen lyser, så ser man konturerna av mina skinkor!

Trevligt.. Man har blivit den professionella soffliggaren!

Skrämmande ibland.. Men skönt för det mesta;)

Hade inte gjort något med ett familjeliv snart

innan man får liggsår.. Men som jag har hört

så knackar det inte på dörren och mitt livs kärlek

står där.. Nej knackar det på dörren så är det

Jehovas.. Det var det iaf alldeles nyss!

Nej man måste göra något åt saken själv!

Tänk så enkelt det hade varit om det bara plinga

på dörren en dag och en röst sade:

Hej nu är jag här, ursäkta att det dröjde!

Skämt o sido.. Givetvis känns ensamheten

värst när man tänker på den.. Säkert många med

mig blir skrämd av tanken när man tänker till..

Kompisarna har fått till det, det är barn hit o dit,

ny Volvo, båt och hus.. Och då tänker man igen..

Vad har jag? Ja jag har en Teve som piper och tjuter

när jag sätter på den, en sliten hörnsoffa som bara är

utsliten på ENA sidan, ett sparkonto med 67 öre på.

En enkel säng, så om jag någongång får napp

så får jag ändå ligga på soffan!! Visst detta är baggateller,

har ju inte med det ekonomiska o göra att lyckas

med kärleken. Undrar om jag levt

i ett tidigare liv? För om jag har

levt ett liv innan detta så borde jag:


. Knullat konstant.


. Haft ungar till höger och vänster.


. Varit så rik så jag inte behövde torka mig

själv i röven.


. Varit för snygg för att kunna motstå

hur rutten jag än var.


. haft en enorm balle.


. ej varit omskuren.


. Haft mer hår på huvudet.


. Aldrig behövt dra i snoppen

och känna ångest!


Men, men nu lever jag här och det är

väll fantastiskt att viga sitt liv åt celibat!

Hahaha.. Måste skratta åt mig själv

ibland.. Är ändå ganska nöjd med mig

själv och mitt liv, kunde ha varit värre..

Nej nu är det dags att ta sig en dusch:)


Hej, hej

 
 
Ingen bild

Mickis

27 oktober 2008 18:41

Tss =).. du har ju humor.. men det är väl en del sanning i dina ord.. en dag dådu inte anar det så smäller det.. man tror det ligger så många år borta men om du skulle träffa ngn nu så kanske en bulle i ugenen produceras inom ett år :)

 
flaco7

flaco7

30 oktober 2008 08:32

hahaha fan va trög du e asså...den dagen kunde du inte låta bli att skriva dina mest knepiga trankar:)
det va guld brorsan

http://flaco7.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan - 8 januari 2016 10:55

Då var 2015 ett minne blott och vi siktar mot ett bättre 2016? Året kunde dock inte ha börjat bättre för oss här hemma, den större lägenheten som vi sökte är nu vår! Nu längtar vi till förbannelse tills vi får flytta till vårt 4 rum och kök. Efter ju...

Mys

Av Håkan - 2 oktober 2015 16:13


Fredag igen och ledig helg!Detta betyder dock tyvärr också att det snart är dags för Charlie att åka till sin pappa. Denna vecka gick verkligen fort, hade gärna haft kvar Charlie men nu är det som det är!Vi ligger iallafall här i sängen alla tre och ...

Av Håkan - 28 september 2015 11:46

Då var helgens arbete äntligen över och vi ser framemot en ledig nästa helg! Försöker samla energi till att åka och träna sedan, tänkte komma igång igen efter 2 års uppehåll... Har iallafall tränat i 3 veckor nu! Ska försöka att ta i tu med lite städ...

Av Håkan - 28 september 2015 00:40

Det har gått över ett år sedan jag skrev sist... Mycket dåligt, jag vet!I det "senaste" inlägget jag gjorde så hade vi haft en kanon fin sommar och badat nästan varje dag! I år kan man dock inte skryta om sommaren som varit... Badat har man dock ändå...

Av Håkan - 9 juli 2014 12:41

Då var årets första dopp avklarat, det var 2 år sedan sist och den här gången hade jag med mig en större badkruka än mig själv ner i vattnet! Charlies första dopp i havet någonsin var minst sagt både vågligt och högljudt! Vi karlar vet ju alla att vi...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards