En tvåa för tre!

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Håkan - 13 oktober 2008 19:26

Gröna Konsum.. Jag säger då det..

Förbannade hushålls pirater!!

Hade jag vetat vad det skulle kosta mig

att knalla i regnet så hade jag hellre

halsat i mig 1 liter vatten och

sedan gått o lagt mig!

Man lär sig aldrig tackla den

stora chocken man får när man ska

dra kortet i kassan... Man bara står

där och försöker le ansträngande

samtidigt som man små nickar

lite trevligt.. Hade orden lyckats ta sig ut

mellan det strama leendet så

hade svordomarna varit väldigt

många! Jag har nog svurit

hela vägen hem...

Nästa gång ska jag vara beredd,

då jag också har ansökt om ett banklån

innan jag ska handla ;)


Kram på er!

Av Håkan - 13 oktober 2008 17:20

Har panik.. Måste ner och handla mat!!

Men det regnar ute... Har fastnat framför datorn

igen och slösat bort tid! Har för skojs skull gjort

en video till en låt jag har gjort... Hade inte så

mycket material att jobba med men några

film trailers och en mobil kamera fick vara till hjälp.

Jag måste ha ett tråkigt liv alltså!!!

Men lyckas nästan alltid sysselsätta mig med

något obegripligt nöje ;)

Jag antar att jag måste knalla ner

till Konsum i regnet iaf... Måste äta något!

Ser verkligen ut att ha fyrkantiga ögon just nu

tilsammans med en otäck suddig blick...








Gemini X - It Always Rains

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards