En tvåa för tre!

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Håkan - 10 oktober 2008 21:52

Äntligen är arbetsdagen över!! Den tog ju nästan aldrig slut!!

Detta var nog den längsta dagen i mitt liv, hur lugnt som helst.

Det är väll bra att det någon gång inte är stressigt men va fan

detta slår alla rekord! Ändå jobbade jag med Lisa ikväll

och hon är rolig att jobba med. Ja jag har många flera favoriter till

så känn inte så om någon av er är mina arbetskollegor ;)

Det är fortfarande dåligt väder och det ser inte bättre ut

inför morgondagen!

Ledig helg, jobbar inte förens på Tisdag igen...

HALLELUJAH!!!! Imorgon kväll ska jag till en tjej kompis

och frossa tacos o dricka vin, ska bli gott!

Nej dags att greppa tag i duschslangen...


Godkväll

Av Håkan - 10 oktober 2008 01:51

Ja här sitter jag igen, nattuggla som man är och sneglar

på klockan. Har legat och slappat framför

några avsnitt av säsong 3 med Heroes.

Har sovmorgon imorgon så man kan väll säga

att jag sitter här och stirrar in i dataskärmen

med gott samvete! Lite natt musik ska nog

få mig sömning


Godnatt där ute...





Toto - I Will Remember




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards