En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Håkan - 20 oktober 2008 21:44

Glider in o skriver lite efter kvällspasset.

Har varit lite mer livligt ikväll och känner

mig lite trött. Har jobbat med Louise J

idag.. Hur kul som helst, man skrattar

och arbetstiden bara rinner iväg..

TACK LOUISE:)

Små luktar lite konstig från mina sockar

just nu så det sticker lite smått i ögonen..

Foppa tofflor!!! De flesta vet nog att de

utsöndrar en viss doft efter ett arbetspass.

Som tur är så luktar nästan alla likadant och

man slipper skämmas om man vill vädra fötterna

på jobbet.. Men tanken är nog den samma hos

oss alla just då... För helvete ta på dig skorna!!

Dags att inta duschen...


Godnatt där ute

Av Håkan - 20 oktober 2008 13:24

LUNIZ - I GOT 5 ON IT

Av Håkan - 20 oktober 2008 10:37

Då var det en ny vecka igen då,

Måndag... Nu jobbar ju jag vad det

än är för veckodag, storhelger som

vanliga helger men kommer ihåg

när man hade ett jobb som

var Måndag - Fredag. Då kändes helgerna

anorlunda.. Ja, ja en försvunnen tid!

Idag ska jag på Läkemedelsutbildning igen.

Har bara jobbat inom vården i snart 8½ år

utan o gått den!!!! Läste till Undersköterska

för ca: 4 år sedan. Det finns de som har jobbat

i 25 år och ska nu gå på detta heltplötsligt.

Ska bli kul o se om man är lämpad att hantera

mediciner på sin arbetsplats ;)

Är grått och mörkt idag, börjar väll regna

lagom tills jag ska knalla ner dit sedan...

Jobba ikväll till 21.30 och jobbar kväll imorgon

med. Ledig hela helgen:) ska på höstfest

på Fredag ska bli kul... Frossa skaldjur och dricka

"lagom" med öl! Nej ska försöka göra mig

iordning lite.


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards