En tvåa för tre!

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Håkan - 9 oktober 2008 14:16

Hejsan svejsan!

Min arbetsdag är över, imorgon börjar jag kl: 14:00

så det blir inte så plågsamt på morgonen... SKÖNT!

Idag har det varit lugnt på jobbet, inget utöver det vanliga.

Jag och en arbetskollega tog en lång promenad med

två av de boende idag... Svängde runt inne på Konsum

och handlade lite grejer till de som vi är kontakt

personer till. Solen har värmt i höstkylan idag så det

har varit kanon. Ska nu ringa min Mamma en sväng

hon har lämnat ett medelande på min telefonsvarare

idag... Hon gillar inte min inspelning på den...

Ungefär så här brukar det låta när hon lämnat ett medelande.

Jag citerar följande: Ja det är mamma! Nu får du byta

inspelning, du är faktiskt 30 år! Måste du skrika så?

Får ont  öronen... Vi hörs av senare, Hej.

Medans min Far när han ringer och hör det, utbrister

i ett lika dant läte och lever ut sin fulla humor och ska

vara värst... På slut tampen skrattar han och kallar mig

stolle!! Jag antar att det är för att en del av oss "män" aldrig blir

riktigt vuxna och tur är väll det... Att det finns pajasar i världen!


Hej, hej :)



Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards