En tvåa för tre!

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Håkan - 3 oktober 2008 20:14

Har cirkulerat på stan idag.. Mannens fasa!!

SHOPPING!!! Ömma fötter, grus i ögonen,

slöddrande tal, huvudvärk och en gnutta yrsel.

Men det blev iaf lite nya kläder så det var allt värt det.

Lisa som är expert på vad som passar, sprang runt

med kläder hej vilt till mig och Stefan som ett

tag trodde det aldrig skulle ta slut. Men slut resultatet

blev mycket bra... Vi killar har allt tur att vi har er tjejer;)

Har nu precis avslutat en dusch och dricker bärs.

Mår som en kung!


Av Håkan - 3 oktober 2008 09:26

Då har man vaknat upp på ett nytt ställe och håller på att

återhämta mig från chocken med morgon kaffe!

Hade en sådan där var är jag upplevelse!! Inte varje dag

man får kaffe på sängen.. Och det var fan inte av Stefan jag

fick det! Är nere i Kristianstad och hälsar på

honom, åkte med Lisa.. Min arbetskompis

och Stefans flickvän. Vi lämnade Hunnebo ca: 18.50

i går kväll och var framme 22.45 Det var skit väder

efter vägen, åskade och spö regnade delar efter vägen!

Hem igen på Söndag! Nej nu är det dags och göra sig

iordning lite.


Hej på er.


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards