En tvåa för tre!

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Håkan - 8 oktober 2008 22:56

Då har klockan blivit 23.00 Snart! Måste lägga mig..

Helst nu... Ska upp imorgon och jobba.

Är inte så trött (Som vanligt) men är mer död än

levande imorgon bitti (Som vanligt). Alarmet

på mobilen går ca: 10 gånger innan man till slut

flåsar sig upp på sängkanten och med ett litet

plågsamt tjut kommer orden ut... INTE NUUU!!!

Man suckar djupt och känner en bekant doft

av dålig andedräkt! Det här har man varit med om

allt för många gånger och man vet också att det

kommer att göra lite ont när man reser sig upp.

30 år har gått och den unga mannen börjar

bli stel i sina leder när han har legat en längre stund

i sin säng. Tankar cirkulerar om sjukanmälan...

Finns det någon godtagbar anledning att stanna

hemma från jobbet idag? Skuldkänslor av bara tanken

uppkommer, man börjar små svettas och skäms

en aning... Man reser sig upp samtidigt som man

små svär lite över värken i benen och ryggen.

Lunkandes går man mot toaletten och tänder ljuset...

FY FAN VAD JAG SER UT!!!!

Detta KAN vara en godtagbar anledning till att stanna hemma!

Jag jobbar faktiskt med människor!

Med lite blask med vatten i ansiktet och en ordentlig

tandborstning så börjar vettet att ta över igen...

Ja detta är vad jag har att se fram emot imorgon bitti!


Godnatt där ute :)

Av Håkan - 8 oktober 2008 13:43

Ledig idag, slappar som bara den.. Skulle ha städat idag men

har ingen större lust med det. Är ledig i helgen så då får

jag väll ta mig i kragen! Min bror har också börjat

blogga här så om ni är nyfikna på det så har jag honom

under mina länkar (Flaco). Har gjort en liten samling med

låtar som jag har gjort som man kan ladda ner från

megaupload, så lite kreativ har jag varit;)


Gemini X - I Remember [2008]


01. Låt mig få längta

02. Still love u

03. Kan någon höra

04. It would be pain without you

05. Allt för länge

06. Ljuset

07. Du mötte döden

08. Blood on my fist's

09. In a world of dreams

10. Fast i ett mörker

11. It always rains

12. Remember

13. Left behind

14. I will love u till the end

15. A place called love

16. Mama u raised a murdera

17. Past life [Bonus]


http://www.megaupload.com/se/?d=8KR94E5O




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards