En tvåa för tre!

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Håkan - 31 mars 2009 23:07

Sista dagen av Mars månad.. 1 April imorgon,

stora skojar dagen! April skämt.. Hm.. Vad sa man

hitta på i år? Förra året lurade jag Thomas på jobbet.

Jag ringde till jobbet med hjälp av busring.se

det var förbannat kul, det bästa av allt var att han gick på det!

Har inte tänkt på att det är den 1 April imorgon.. Men någon

får jag väll driva med ;) Idag har det blåst som fan, tog mig inte

ut på promenad fören kl. 16.30 Hade ingen större lust

men stark som man är så tog jag mig ut med bestämda steg!

Har inte alls gått så mycket idag ändå tyvärr.

Träffade Monica på jobbet och hennes karl efter vägen,

har undrat när det skulle ske och idag hände det.

Man möter konstigt nog inte så många efter slingan när man går,

inte ens mitt i detta stegräknar hysteri! Imorgon ska man riskera

att bli smittad igen!! Usch!! Fan det är ju för jävligt..

Hoppas ingen på våran avdelning har åkt på magsjukan än...

På grann avdelningen har nu 3 st av personalen åkt på det.

Den där jäkla skiten (Bokstavligt talat) är ju näst intill

oundviklig! Man kanske skulle dra i sig några liter med Pro-Viva

och en hel burk vitpepparkorn innan man ska jobba imorgon?

Nej jag får helt enkelt göra som igår.. Sprita mig var femte sekund

och annvända handskar konstant!! Samt bara besöka toaletten

i mitt omklädningsrum.. Problemet är bara att det inte är bara jag

som besöker den i dessa tider så om någon har varit oförsiktig

under dagen och går dit.. Då är det ändå kört! Synd att inte

kommunen införskaffar smittskyddsdräkter, sånna som de har i filmer

när det är extrem livsfara! Men det skulle inte funka, hade skrämt

ihjäl de boende och så skulle det bli för jävla jobbigt

om man blev skitnödig!

Nej nu är det dags att lägga sig i älsklingsgropen igen.


Godnatt

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards