En tvåa för tre!

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Håkan - 8 mars 2009 21:27

Ja vi var halv vägs men med ett segt mobil nät så har vi kommit en bit till. Vi har ätit för en stund sedan på Rasta i Grums! Längtan efter den kalla ölen när vi kommer fram är nästan olidlig! Är en mycket tråkig väg vi åker efter nu.. Måste nog fan sluta skriva nu snart, blir snurrig! Vädret var inte så farligt iaf inte än så länge.. Go kväll

Av Håkan - 8 mars 2009 12:18

Nu är den efterlängtade dagen här.. Idag åker vi

till Sälen :) Ska bli så skönt att komma härifrån

ett tag.. Behöver lite semester! Igår packade

jag efter jobbet och har endast kvar sängkläder

och toa artiklar som jag får packa ner idag.

Var hos Michaela en sväng igår också och var

lite service inriktad eftersom hon var lite bakis.

Servade med att fixa till lite mat, vad gör man inte

för sina vänner ;) Slutar kl. 16.00 idag och är riktigt

seg, blir nog till o sova efter vägen. Snöar gör det också,

rätt mycket faktiskt. Får väll se hur det är efter vägen

skulle snöa upp igenom också. Nu är rasten förvånadsvis

redan slut.. Plikten kallar.


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards