En tvåa för tre!

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Håkan - 30 mars 2009 12:11

Det är väll ändå ett härligt jobb man har!

Kom hit imorse och fick reda på att nästan alla

på grannavdelningen ligger i magsjuka!

Har avstått att köpa frukost nere i köket idag och använder

bara toaletten nere i mitt omklädningsrum i källaren.

Blir dö nojig alltså, det räcker i princip att jag hör ordet

magsjuka så får jag det.. Hoppas bara vi klarar oss från det.

Tycker synd om personalen där inne som springer in o ut

från rummen fullt utrustade i förkläden och annat skydd!

Själv tar jag på mig handskar när jag är tvungen att gå ut från

våran avdelning.. Ja jag kanske överdriver en smula men har ingen

lust att bli dålig, ska ju på klassåterträff på Lördag!

Ja det återstår att se. Fick ledigt imorgon hade en R-Tur och

jag var inte insatt så jag tog flexledigt.

Nej nu ska jag ringa Daniel i Göteborg han har blivit

ett år äldre idag.


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards