En tvåa för tre!

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Håkan - 29 mars 2009 20:54

Från en vinterdag i fredags till en solig vårdag

idag så har vi tagit oss tillbaka 1 timme i tiden!

Önskar verkligen att klockan bara var 20.00 nu..

Ja man vänjer sig väll snart. Har cirkulerat runt lite idag

och skrapat ihop några steg.. Knepigt ändå hur man

lyckas sysselsätta sig själv när man är ute och går.

En och annan bild tas, man små snackar med fåglarna,

svär åt förbipasserande bilar och suckar djupt åt att man

ännu en gång är ute och går.. Tiden bara flyger förbi!

I Fredags var jag och Lisa iväg till Torp.. Köpte mig lite nya kläder

med smakgeråd av Lisa.. Ja.. Jag blev mer eller mindre plaserad i

omklädningsbåset medans Lisa sprang runt och hämtade

sånt som skulle passa mig!? Måste säga att det är kul att shoppa

med tjejer.. Slut resultatet kan inte bli fel. Det var en trevlig

eftermiddag och en bra avslutning av snöiga Fredag.

Imorgon är det jobba som gäller igen, helgen passerade som en

stormvind på öppet hav.. Vart tog den igentligen vägen?


Ha en trevlig kväll



Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards