En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Håkan - 20 mars 2009 20:16

Ja jag säger då det.. Thomas din lyckost!!

Lång ledig och tillsammans med kärleken!

Och här går jag och Monika en Fredag kväll

och sliter.. Skäms på dig! Skämt o sido

jag unnar dig det! Kom inte hem igen ;)

Kvällen glider sakta men säkert mot sitt slut

och väntan på en ny dag börjar snart..

Ska upp tidigt imorgon och åter igen jobba,

jobbar med Monika imorgon med så det är bra.

Men det hade varit skönt o vara ledig.

Slippa tänka på att man ska upp och att man

måste lägga sig i tid.. Hade också varit skönt

att ha någon att kramas med nu när våren börjar

närma sig.. Svala kvällar och en varm famn under en

stjärnklar himmel.. SUCK!!!!

Får hålla mig till snuttekudden ett tag till ;)

Nej nu får jag avsluta detta med att önska er alla en:


Skön Fredags kväll

Av Håkan - 20 mars 2009 11:05

Alla dessa promenader sätter sina spår..

Hade någon sett mig så hade jag antagligen

blivit omhändertagen!!!



Av Håkan - 20 mars 2009 10:20

Idag ska jag jobba kväll, börjar kl. 16.00 Ska ut och

ta en promenad snart.. Drömmer till och med att

jag är ute och går om nätterna! När tävlingen är över

ska jag gladligen slänga stegräknaren långt åt helvete!!

Visst jag bestämer själv hur mycket jag ska gå men

trodde aldrig i helvete att jag var så förbannat envis!!

Jag känner mig som en robot, programerad att gå så länge

det inte finns några hinder i vägen. Och så har vi ju

Thomas på min avdelning.. Team Ingvarsson.. Ner med packen!!

Hahaha.. Skämt o sido! Men han ska ju alltid pinna på så han ligger

först.. Och då måste jag springa på så jag hamnar först igen...

Jäkla tröttsamt, och så håller vi på.. Jag har nog lite

tävlings instinkt ändå.. Förbannat också!!!

Var så fint väder här om dagen när jag gick på Ödby ö

och vackert så jag knäppte några bilder...


Ha en bra dag



Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards