En tvåa för tre!

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Håkan - 7 mars 2009 11:45

Jajamen.. Äntligen! Efter jobbet imorgon drar vi till fjälls.

En hel veckas semester med Snowboard åkning och

öl drickande:) Ska tydligen bli ett jäkla väder imorgon

så för engångs skull är jag glad att jag inte har körkort!

De spår om snö oväder i större delar av landet!

Igår var jag med Michaela till Tanumstrand..

Michaelas kusin och en kompis till honom var på

skjort jakt.. Var lite dåligt med kläder i år tycker jag

om man jämför med förra året när jag var där.

Typiskt när det är halva priset på reapriset..

Förra året gjorde jag några kap, i år fick jag nöja mig med

en T-Shirt. När vi kom hem åt Michaela och jag middag

och sedan latade jag mig där till kl. 20.30 medans jag hade

tvättstugan. Blir till att packa ikväll och ta fram Snowboarden

och allt man ska ha med sig. Jobbar till 16.00 imorgon

så jag måste fixa allt ikväll så det bara är o åka när jag slutar

imorgon. Hoppas jag får sova i bilen så jag slipper

vara medveten av den långa tråkiga vägen!

Nej nu är rasten redan slut!? Måste leva i nån jäkla

Twilight zone alltså.. Gick ju för fan nyss på rast!!


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards