En tvåa för tre!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Håkan - 2 mars 2009 11:42

Här går det undan i en rykande fart!

Fan det är snart sommar igen = 1 år äldre till.

31 fantastiska år ;) Övermognaden tar över!

Hängpung och svullen buk.. Väntan är olidlig!!

Men mitt i detta elände så händer det något roligt..

Inte gällande mig men min käre Mor.. Efter allt för många

år med eländiga karlar så har hon äntligen funnit den rätte:)

Ja de har ju varit fölovade snart ett år och varit tillsammans

i över 2år men nu ska de äntligen flytta ihop.

Per har fått ett Chefs jobb i Munkedal så från o med

den 1 Juni så är de Sambor:) Kul!!!!

Jag är så glad för Mammas skull och detta är det

jag har önskat henne under alla år.. Ett stort HURRA!!!!

För Mamma och Per.

Ska kanske träna efter jobbet idag, jag och Jörgen ska iväg..

Men jag mår inte riktigt bra.. Kan vara alkoholen från helgen

som spökar.. Den här jäkla magen mår skit!! Här om natten fick

jag gå upp och palla upp sängbenen vid huvudänden med några

skivstångsvikter. Vaknade av att det bara bubblade upp ur

matstrupen.. Tss! Inte klokt.. Nu kommer fan allt på engång!

Som en rykande örfil.. DÄR FICK DU!!!

Får se hur jag känner mig efter jobbet, vill ju åka o träna

men till vilken nytta om jag mår dåligt.. Envis som man är

så lutar det mot att träna ändå. Hoppsan då, redan slut på rasten!


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards